ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم

ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم برای کسب نتایج بهتر دست از تلاش برنداریم و با تمام توان مبارزه کنیم.

به گزارش آرسل، در آغاز هفته دوم لیگ ملت های 2024، سه شنبه پانزدهم از ساعت 13:50 خرداد، تیم ملی والیبال ایران به مصاف هفته دوم ژاپن میزبان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید. 17 با نتایج 25-23، 25-22 و 25-2 شکست خورد.

مهدی جلوه پس از این دیدار گفت: همه تیم ها برای فراموشی گذشته و کسب نتایج بهتر در هفته دوم لیگ ملت ها به توافق رسیدند. اولین بازی ما مقابل ژاپن میزبان بود و به هر حال تفاوت ما با تیم اول آسیا مشخص بود. تا اواسط این دیدار خیلی خوب کار کردیم اما آنالیز ما از ژاپن جواب نداد و آنطور که می خواستیم جریان بازی را کنترل نکردیم. بازیکنان ژاپن به توپ زنی عالی نیز شهرت دارند و می توانند تیم ایران را در لحظات حساس مسابقه تحت فشار نگه دارند. من به آنها برای این نتیجه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ملی از پایان ست دوم تغییر کرد و قرار شد با برنامه خودمان پیش برویم و از ست سوم ریسک سرویس خود را افزایش دهیم تا بتوانیم ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و دفاع و برتری در مالکیت داشته باشیم. . همین امر باعث افزایش اشتباهات فردی و سرویس دهی تیم ایران شد و فاصله ما با ژاپن در ست سوم را بیشتر کرد. در ست های اول و دوم نمایش های خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز شویم.

مدافع میانی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم با روحیه مثبت و تمام انرژی برای مسابقات بعدی برنامه ریزی کنیم. قول می دهم برای کسب نتایج بهتر دست از تلاش برنداریم و با تمام توان می جنگیم. امیدوارم بتوانیم در جلسات بعدی مردم را خوشحال کنیم.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم"، کلیک کنید.