معاون تولیدی سازمان بازرسی از ترمینال های یک و 2 فرودگاه مهرآباد بازدید کرد

معاون تولیدی سازمان بازرسی از ترمینال های یک و 2 فرودگاه مهرآباد بازدید کرد

معاون نظارت و بازرسی تولید سازمان بازرسی کل کشور با هدایت یک تیم بازرسی از فرودگاه مهرآباد تهران بازدید کرد.

به گزارش آرسل به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان معاون نظارت بر تولید و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در راس یک تیم بازرسی از ترمینال فرودگاه مهرآباد تهران بازدید کرد.

معاون نظارت بر تولید و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ترمینال 1 و 2 فرودگاه مهرآباد با مسافران به صورت حضوری حضور یافت و مشکلات و دغدغه های آنان را شنید و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد. مشکل

اسدیان با حضور در دفتر فروش بلیت واقع در فرودگاه از قیمت بلیت پروازها خبر داد و تاکید کرد: موارد گران فروشی بلیت و سازمان های مجرم تحت تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

معاون تولید سازمان بازرسی کل کشور به بخشنامه حقوق مسافر اشاره و بر رعایت آن تاکید کرد.

روان سازی تردد خودروها در اطراف پایانه نیز از موارد مطرح شده در این بازدید بود که مقرر شد از طریق دستگاه های ذیربط پیگیری شود.

در این بازدید که با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و معاون هواپیمایی کشوری و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد، امکانات و نرخ پارکینگ فرودگاه مهرآباد مورد بررسی قرار گرفت.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون تولیدی سازمان بازرسی از ترمینال های یک و 2 فرودگاه مهرآباد بازدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون تولیدی سازمان بازرسی از ترمینال های یک و 2 فرودگاه مهرآباد بازدید کرد"، کلیک کنید.