معالجه و درمان رایگان محرومان – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

معالجه و درمان رایگان محرومان - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل، سجاد علیدادی کنشگر اجتماعی و مسئول گروه‌جهادی امام موسی کاظم، اهل شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد است. شهرستان لنده از لحاظ درآمد و اشتغال، در سطح پایینی قرار دارد و کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی در آن وجود ندارد از این رو نیاز به احداث صنایع تولیدی برای اشتغال جوانان شهر لنده احساس می‌شود.

علیدادی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب گروهان جهادی فعالیت‌هایی دارد. از جمله ساخت مساجد در روستاهای محروم، اردوهای ۱۵ روزه با جوانان تحصیل کرده در بخش خواهران و برادران و امور فرهنگی متعددی که در روستاها انجام یافت.

«گروه‌جهادی امام‌موسی کاظم» ۵ سال است که مشغول فعالیت بوده و در این مدت در حوزه‌های متفاوت نظیر کارهای درمانی، فرهنگی و عمرانی فعالیت‌های داشته است؛ از این رو در بحث پزشکی با تعامل با پزشکان شهرستان، تیمی از پزشک متخصص اطفال، قلب، چشم، پزشک زنان و.. به صورت جهادی تشکیل شد و در مناطق محروم و روستاهای اطراف به صورت رایگان به فعالیت پرداختند.

در حوزه عمرانی نیز با تأمین منابع مالی لازم از نهادهای دولتی و خیریه، به انجام‌کارهای عمرانی نظیر گازکشی ساختمان، تعمیر و بازسازی خانه‌ها و احداث مراکز بهداشتی مشغول هستند.

برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای جوانان در راستای آگاه‌سازی در کارهای جهادی، از دیگر فعالیت‌ها در بحث فرهنگی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معالجه و درمان رایگان محرومان – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معالجه و درمان رایگان محرومان – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.