مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی خودروی شاهین در گرمسار

مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی خودروی شاهین در گرمسار

آرسل/ سمنان رئیس جمعیت هلال حمار شهرستان گدسر گفت: بر اثر واژگونی خودروی شاهین در این شهرستان سه نفر مجروح شدند.

جمعیت حلال حمار، سعید مجیدی رئیس شعبه شهرستان گدسر سوم تیرماه با اعلام این خبر گفت: این حادثه جاده ای در کیلومتر 10 محور ایوانکی به گرمسار رخ داد.

وی ادامه داد: ساعت 1:15 امروز یکشنبه 3 تیر 1403 گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو شاهین اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر واحد گادسر افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شد.

مجیدی گفت: این حادثه جاده ای که در کیلومتر 10 جاده ایوانکی به گرمسار رخ داد، سه مصدوم داشت که پس از اقدامات اولیه همکاری امدادگران هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

استان سمنان بالاترین نرخ واژگونی را در کشور دارد به طوری که واژگونی نزدیک به 70 درصد از تصادفات رانندگی در جاده های استان را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی احساس می کنند خستگی رانندگان و یکنواختی جاده ها به دلیل طولانی بودن و کویری بودن جاده های استان از دلایل اصلی فراوانی واژگونی در جاده های پرتردد ششمین استان کشور است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی خودروی شاهین در گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی خودروی شاهین در گرمسار"، کلیک کنید.