مراسم گالا استار 2023 فوتبال ساحلی/ زنان تاریخ ساز شدند

مراسم گالا استار 2023 فوتبال ساحلی/ زنان تاریخ ساز شدند

برترین های سال فوتبال ساحلی زنان و مردان در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش آرسل، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رویداد فوتبال ساحلی گالا استارز 2023 عصر دوشنبه 2 آذر در موزه آینده دبی برگزار شد. اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در این مراسم حضور داشتند.

برندگان بخش های مختلف به شرح زیر است:
بهترین بازیکن مرد: رودریگو (برزیل)
بهترین بازیکن زن: آدریل روچا (برزیل)
بهترین دروازه بان مردان: لیاندرو کاساپیری (ایتالیا)
بهترین دروازه بان زن: لورا گالیگو (اسپانیا)
ستاره در حال ظهور/پدیده: گوستاو مدسن (دانمارک)
بهترین مربی: کریستین مندز (اسپانیا)
بهترین گل: آدریل روچا (برزیل)
جایزه Legend / شخص الهام بخش: سعید حرب (امارات متحده عربی – شورای ورزشی دبی)
بهترین داور: میشل کونته
بهترین رویداد: NEOM
پنج نفر برتر: لیاندرو کاساپیری (ایتالیا)، اوزو موریرا (ژاپن)، برونو خاویر (برزیل)، بای مارتینز (پرتغال) و رودریگو (برزیل)

رودریگو گفت: معنای زیادی دارد. من واقعا خوشحالم، خدا را شکر می کنم که به من قدرت و سلامتی داد تا برای اهدافم هر روز بجنگم. من از خانواده ام تشکر می کنم. کسانی که بخشی از مسیر من در سال 2023 بودند.

وی ادامه داد: من واقعا خوشحالم، اما چیزی که من را بیشتر خوشحال می کند این است که رودریگو، کودکی از فاولا در ریودوژانیرو، از خانواده ای متواضع اما با ارزش ها، برنده چنین جایزه مهمی شده است و من نمونه مثبتی هستم. هر جا.” من از آنجا آمده ام، از واقعیت خودم. این واقعا برای من مهم است.

آدریل روشا نیز گفت: از مربیان و کاپیتان هایی که به من رای دادند سپاسگزارم. خدا مرا رها نمی کند!

او افزود: “من احساس افتخار می کنم” و اولین زنی در فوتبال ساحلی یا فوتبال است که مردان را در رده گل برتر شکست می دهد. من یک زن هستم و ما زنان در حال شکستن موانع هستیم. این موفقیت من را خوشحال می کند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم گالا استار 2023 فوتبال ساحلی/ زنان تاریخ ساز شدند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم گالا استار 2023 فوتبال ساحلی/ زنان تاریخ ساز شدند"، کلیک کنید.