مدیر عامل تپسی استعفا داد

مدیر عامل تپسی استعفا داد

آرسل:

میلاد منشی پور در پیامی در صفحه شخصی خود استعفای خود را اعلام کرد.

مدیرعامل Taapsee در این پیام گفت:

امروز سفر من با تپسی به عنوان مدیرعامل به پایان رسید. پس از خرید سهام Taapsee توسط گروه Gulrang، ما چندین بحث در مورد راه پیش رو داشتیم و من مشتاق بودم که توسعه بزرگی برای Taapsee انجام دهم. اما با وجود علاقه طرفین به ترسیم مسیر مشترک، به دلیل اختلاف در موضوعات مهمی مانند چشم انداز توسعه، حوزه های توسعه و روش شناسی آن و حاکمیت شرکتی نتوانستیم به تصمیمی دست یابیم.

من به عنوان یکی از اعضای هییت مدیره تپسی در ماه های آینده حضور خواهم داشت تا اطمینان حاصل شود که روند واگذاری با دقت انجام می شود. اما از دیدگاه من، آنچه موفقیت تپسی را تضمین می کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده شرکت، حفظ و توانمندسازی تیم و مدیران، یکپارچه سازی و شناخت کسب و کارهای دیجیتال گروه گلرنگ تحت هلدینگ تپسی است. تنوع مشاغل مدیریتی و دیجیتالی در تجارت بیشتر از سایر صنایع است. امیدوارم گروه گلرنگ ضمن ترسیم مسیر آینده، این عوامل را در نظر داشته باشد تا شاهد توسعه تپسی و متعاقباً توسعه به عنوان بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

در طول سال ها، انگیزه و منبع قدرت من کار با تیمی منحصربه فرد بوده است که بدون آن ها این سفر 7 ساله ممکن نبود. من از همه اعضای تیم Taapsee سپاسگزارم و همیشه دلتنگ آنها خواهم بود و از آنها حمایت خواهم کرد.

در آینده هم اولویت و علاقه من توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد. زیرا از دیدگاه من این یکی از موثرترین راه ها برای توانمندسازی مردم و توسعه ایران است.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر عامل تپسی استعفا داد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر عامل تپسی استعفا داد"، کلیک کنید.