مجردها چطور یارانه بگیرند؟ – آرسل

مجردها چطور یارانه بگیرند؟ - آرسل

به گزارش آرسل، موضوع تقسیم و تفکیک یارانه همواره مورد سوال بسیاری بوده است.

آرسل در گزارشی نوشت: سید نصرالدین صالحی پنجم اردیبهشت در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری درباره تفکیک کمک عایله مندی گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی متولی این امر است. و بحث مربوط به قوه قضاییه در این مورد مربوط به فراریان و زوجینی است که اختلاف آنها موجب صدور حکم طلاق می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: در این پرونده از سوی دستگاه قضایی گواهی و برگه به فرماندار شهرستان صادر و تعدیل یارانه ها اعلام شد و مابقی پرونده ها مربوط به وزارت کشور و وزارت کشور است. . تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

محسن مولوی – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قطع یارانه گفت: در صورتی که قطع یارانه مربوط به سرپرستی، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق دفتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند. استانداری

مولوی گفت: در صورتی که افراد مجرد به صورت مستقل زندگی می کنند باید به همراه مدارک برای تفکیک یارانه به فرمانداری و دفتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجردها چطور یارانه بگیرند؟ – آرسل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجردها چطور یارانه بگیرند؟ – آرسل"، کلیک کنید.