لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست

لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست

آرسل:

ژوزه مورایس عصر سه شنبه پس از دیدار تیم های سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا که با نتیجه غیرمنتظره 4 بر یک به پایان رسید به نشست خبری اضافه شد. برای تیم امارات در ورزشگاه نقش جهان: طبق همین قوانین به دلیل محدودیت جذب بازیکن نمی توانیم بازیکن جدید بگیریم و حتی اگر ۷ بازیکن مصدوم داشته باشیم یا یک بازیکن از تیممان به صورت قرضی برود. تیم های دیگر، ما نمی توانیم او را جایگزین کنیم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: این قوانین باعث ایجاد مشکلات جدی برای باشگاه ها و همچنین محدودیت بودجه می شود. ما مسائل دیگری هم داریم، مثلا اگر بازیکن خارجی از تیم های لیگ برتری بگیریم جزو سهمیه لیگ برتر محسوب می شود و حتی اگر بازیکن ایرانی خارج از کشور جذب کنیم جزو آن محسوب می شود. سهمیه لیگ برتر باشگاه و همه اینها برای ما مشکل ایجاد می کند.

مورائیس تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم 2 بازیکن جدید ثبت نام کنیم باید منتظر باشیم تا پول نقل و انتقالات حسین زاد به حساب باشگاه برسد، سپس قرارداد 2 بازیکن جدید را ثبت کنیم و در همه این موارد مشکل برای باشگاه مطرح است. تیم ایرانی و به هیچ وجه پشتیبانی نمی شود.

وی گفت: با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا افتاد، سه مدافع ما امشب نتوانستند به دلیل محرومیت بازی کنند و به همین دلیل مجبور شدیم از گزینه های دیگر استفاده کنیم و من این قوانین را درک نمی کنم. فوتبال ایران “

او تاکید کرد: ما باید بپذیریم که با این قوانین هرگز نمی‌توانیم تیمی را که می‌خواهیم بسازیم. ما فقط یک دفاع راست، یک دفاع چپ و یک مدافع میانی در پست‌های دفاعی می‌خواستیم، اما فقط موفق شدیم. هفت از داخل لیگ محدودیت های زیادی برای جذب بازیکن برای ما ایجاد کرد، از طرفی محدودیت هایی برای استفاده از بازیکنان ایرانی داریم و علاوه بر این اگر در لیگ ایران بازیکن خارجی بگیریم جزو آنها محسوب می شوند. از سهمیه هفت بازیکن ما.

مورائیس ادامه داد: بازیکنان امشب در 90 دقیقه تمام تلاش خود را کردند و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و وقتی میلاد زکی پور، رامین رضاییان و شهریار موگانلو به تیم های دیگر می روند طبیعی است، همه چیز عادی است و تنها چیزی که عادی نیست. جذب بازیکن حتی برای جذب بازیکنان ایرانی هم محدودیت داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: مایه شرمساری است که در این زمین فوتبال بازی می کنیم، حتی می توانم بگویم که زمین در گلی که زدیم و توپ به ما کمک کرد. یک سوراخ زد و عوض شد و به سمت دروازه حریف رفت، ما نمی خواهیم با شرایط این زمین بازی کنیم و امیدوارم فدراسیون استانداردهای زمین را تعیین کند.

مورائیس گفت: گل هایی که خوردیم به خاطر اشتباهات شخصی بود و در کل می توانم بگویم متاسفم. به نظر من بهتر است به جای قوانینی که برای لیگ در نظر می گیریم روی کیفیت زمین تمرکز کنیم تا شاهد فوتبال با کیفیت تری باشیم.

وی با اشاره به بازی امشب در سپاهان گفت: با وجود اینکه در بازی امشب چهار گل خوردیم، پسرها یک گل زدند که قطعا کافی نبود و اشتباهاتی که در بازی انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از گل دوم می توانستیم به بازی برگردیم اما متأسفانه بازیکنان اینطور فکر نکردند و گل های سوم و چهارم را یکی پس از دیگری به ثمر رساندیم و نمی توانم بیشتر در مورد آنها صحبت کنم. “

وی گفت: باید اعتراف کرد که شباب الاهلی در نیمه دوم به خصوص در وقت اضافه 30 دقیقه تلاش بسیار خوبی از خود نشان داد و اگر بخواهم در مورد تعویض ها صحبت کنم باید بگویم سوزا (سرمربی). تعویض سریع شباب الاهلی و در این بین به موارد بیشتری دسترسی داشت و به خوبی از آنها استفاده کرد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: یک جنبه مثبت بازی امشب را باید بگویم هواداران سپاهان هستند که حتی وقتی فهمیدند بازی باخت و کار تمام شده است، حمایت فوق العاده ای از تیم کردند و البته زمانی که اختلاف زیاد بود. ما هم ناامید شدم.

مورائیس در پایان جلسه با کنایه گفت: ما اینجا بازیکنانی داشتیم که به آنها سوپراستار می گفتند و این بازیکنان الان برای پول کمتر به باشگاه های دیگر رفته اند، یعنی باشگاه های دیگر پول کمتری می دهند؟ اگر تقلب کنند ما هم می خواهیم تقلب کنیم چون من نمی فهمم چطور خرج می کنند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان با قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به مقام سوم لیگ برتر کشور موفق به کسب سهمیه پلی آف لیگ برتر آسیایی شد که برای اولین بار برگزار می شود از رقابت های آسیایی

الاهلی شباب نیر امارات با برد در بازی امشب در آخرین بازی پلی آف که روز سه شنبه 2 مردادماه در قطر برگزار می شود به مصاف “الغرافه” این کشور می رود و وارد تیم برنده می شود. لیگ نخبگان آسیا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست"، کلیک کنید.