قسامه؛ رازگشای جنایت در دره فرحزاد

قسامه؛ رازگشای جنایت در دره فرحزاد

آرسل:

نقش پسر متهم به قتل که ادعا می کند قربانی است در خود مراسم کسامه مشخص می شود.

امیر یک سال پیش متهم به قتل پسر عمویش احسان بود. این پرونده پس از تیراندازی خونین در دره فرحزاد تشکیل شد.

پلیس با حضور ماموران در محل مصدوم به نام امیر را به بیمارستان منتقل کرد. جوان دیگری به نام احسان که آنجا بود نیز به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت. ماموران متوجه شدند که یک سلاح کلاشینکف منجر به درگیری خونین شده است. بنابراین تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند و بر اساس اطلاعات دریافتی، عامر به جرم قتل پسر عمویش دستگیر شد.

امیر در بازجویی منکر اتهام قتل شد اما پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در این جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص متهم شدند.

امیر وقتی در جایگاه قرار گرفت گفت: من با پسر عمویم مشکلی نداشتم. ما خیلی دوست بودیم. من با عمویم اختلاف داشتم. روز حادثه وقتی در دره فرحزاد نشسته بودیم و مشغول صحبت بودیم، عمویش آمد. چند نفر را با خود آورد. به سمت ما شلیک کردند و من را هم مجروح کردند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر احسان ضارب نبود چرا به احسان کمک نکردی، گفت: من خودم به شدت مجروح شدم و قدرت حرکت نداشتم و بعد از شلیک گلوله های زیاد نتوانستم به عقب برگردم. احسان قاتل من نیستم، عموی احسان هستم.

بر اساس این بیانیه دادگاه به جلسه دوم رفت و شاهدان دعوت شده در دادگاه کمک چندانی نکردند و متهم همچنان اظهارات خود را بیان کرد. گفت: من سلاحی نداشتم که به کسی شلیک کنم. اسلحه دست عموی احسان بود. در ضمن من مشکلی نداشتم که احسان را بکشم.

به این ترتیب قضات تصمیم گرفتند و با تشخیص قتل به عنوان یک قتل، سوگند یاد کردند. بدین ترتیب به پدر و مادر دام اطلاع داده شد که 50 نفر از بستگان خود را برای ادای سوگند به دادگاه بیاورند. اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند، متهم باید سوگند یاد کند که نکشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قسامه؛ رازگشای جنایت در دره فرحزاد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قسامه؛ رازگشای جنایت در دره فرحزاد"، کلیک کنید.