فوت 617 تن در سفرهای نوروزی/ جاده های اصلی کشور «باز» است

فوت 617 تن در سفرهای نوروزی/ جاده های اصلی کشور «باز» است

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سفرهای نوروزی 70 درصد از 100 درصد تصادفات سراسر کشور در شهرها و 30 درصد در جاده ها رخ می دهد و گفت: 506 تصادف رخ داده و 617 نفر جان خود را از دست داده اند. .

به گزارش آرسل، شیرانی با بیان اینکه از چهارم اسفند تا امروز (20 فروردین) 506 تصادف در جاده های کشور رخ داده است، گفت: در این تصادفات 617 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین 16 هزار و 583 نفر از هموطنان نیز بر اثر 13 هزار و 267 تصادف جانی مجروح شدند.

وی با بیان اینکه جاده های استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رجوی بیشترین تصادفات را داشته اند افزود: با توجه به آمار بالای تصادفات، ایستگاه های بهداشت در این محورها پیش بینی شده است و توصیه می کنیم. که کسانی که مایل به سفر هستند باید در این ایستگاه ها استراحت کنند و از خدمات آنها بهره مند شوند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در این مدت 70 درصد تصادفات 100 درصدی کشور در شهرها و 30 درصد در جاده ها رخ داده است، گفت: در این مدت تصادفات 100 درصدی در سطح شهرها اتفاق افتاده است. مربوط به شهرهاست.

شیرانی 82 درصد از تصادفات را سرعت و سبقت غیرمجاز ناشی از عجله، شتاب، عجله در رانندگی (زود رسیدن به مقصد)، خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به پیش رو که ناشی از اصرار طولانی مدت راننده به رانندگی است، دانست. دوره بدون استراحت.

وی همچنین گفت: اگر مسافران نوروزی و رانندگان خودرو به این نکات توجه کنند، تصادفات کاهش چشمگیری خواهد داشت.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: روند سفرهای نوروزی هم به سمت بیرون و هم در سطح محور ادامه دارد. وی گفت: حجم تردد در جاده های کشور تاکنون به 398 میلیون رسیده است که به طور میانگین روزانه 26 میلیون وسیله نقلیه در جاده های کشور در حال تردد است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش داشته ایم. حجم ترافیک که عمدتاً به دلیل شرایط نامساعد جوی ابتدای سال بوده است.

شیرانی ادامه داد: در استان مازندران با حدود 306 هزار وسیله نقلیه تردد مسافران نوروزی بیشترین تردد را داریم. 230 هزار خودرو در گیلان، 75 هزار خودرو در خراسان رضوی و 950 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم با نزدیک شدن به ایام تعطیلات مسافران به مبدا برگردند، گفت: تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها جریان دارد. در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال هستیم اما بقیه محورها در وضعیت خوب و روان هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهو افزود: در استان های جنوب شرق کشور مانند سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان به دلیل گرد و غبار هوا شاهد وزش باد شدید و کاهش دید هستیم که مردم نیاز دارند. مراقب باش.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوت 617 تن در سفرهای نوروزی/ جاده های اصلی کشور «باز» است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوت 617 تن در سفرهای نوروزی/ جاده های اصلی کشور «باز» است"، کلیک کنید.