فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل گری برای ایجاد بیش از 100 هزار شغل در کشور

فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل گری برای ایجاد بیش از 100 هزار شغل در کشور

مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی خواستار استقرار بزرگترین شبکه رفاهی کشور برای ایجاد بیش از 100 هزار شغل در بیش از 350 شهر شد.

مسعود پناهی در گفت وگو با آرسل. وی با اشاره به اینکه موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در سال تولید جهشی و مشارکت مردمی با توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار بیش از 100 هزار شغل در بیش از 350 شهر هدف ایجاد می کند، گفت: این موسسه اشتغال با نگاه همگانی است. مشارکت در شناسایی و اجرای طرح های اشتغال قوه مجریه ایجاد و توانمندسازی اقتصادی خواستار جذب بزرگترین شبکه های بهره مندی در کشور شده است.

وی ادامه داد: این فراخوان از ابتدای سال 1403 در درگاه های مجازی و رسانه های مرتبط با اشتغال صورت گرفته که بیش از 1500 متقاضی در آن ثبت نام کرده اند.

مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی خاطرنشان کرد: بزرگترین رویداد آموزشی تسهیلگران اشتغال کشور با حضور بیش از 500 نفر از فعالان حوزه اشتغال از 22 تا 27 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود. وی برنامه اصلی اشتغال بنیاد علوی را حمایت از چشم انداز رده های مزیت دار و ثبات اشتغال در مشاغل خرد، کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی در سه دسته اعلام کرد.

پناهی با اشاره به اینکه اجرای طرح اشتغال در سراسر کشور در سال جاری برنامه ریزی شده است، یادآور شد: موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با رویکرد هماهنگ و مشارکت مردم، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تلاش کرد بیش از 29 هزار میلیارد تومان جذب کند. . منابع مالی با رویکرد اهرمی برای ایجاد برنامه های اشتغال و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل گری برای ایجاد بیش از 100 هزار شغل در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل گری برای ایجاد بیش از 100 هزار شغل در کشور"، کلیک کنید.