عکس| مواجهه با سه قاچاقچی در تالش؛ حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن

آرسل:

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان گفت: دو جنگلبان با شنیدن صدای ریزش زنجیر و درخت در منطقه گیسام قصد پیگیری ماجرا را داشتند و در حین قطع درخت قاچاقچیان را پیدا کردند که متأسفانه یکی از قاچاقچیان مورد حمله قرار گرفت. جنگل بان ها با اره برقی روشن

سرهنگ محمد قربانی از ضرب و شتم یک جنگلبان در شهرک لرد تلاش خبر داد و گفت: دو جنگلبان در حین گشت زنی در جنگل منطقه گیسوم با سه قاچاقچی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه بامداد امروز 16 مردادماه رخ داد، افزود: این دو جنگلبان با شنیدن صدای زنجیر و سقوط درخت پیگیر ماجرا شدند و در حین قطع درخت شکارچیان را پیدا کردند اما متاسفانه یکی از شکارچیان متخلف با اره برقی روشن به جنگلبانان حمله کرد و یک نفر را مجروح کرد و سپس متواری شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به استفاده قاچاقچیان از جنگل و تاریکی برای فرار گفت: قاچاقچیان موفق به برداشت چوب نشدند و محموله توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط شد. . واحد

قربانی لرد شناسایی قاچاقچیان را برای این دو جنگلبان غیرممکن دانست و خاطرنشان کرد: جنگلبان دوم توانسته پلاک خودروی قاچاقچیان را خارج کند و از این رو با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس به دنبال متخلفان هستیم. قوه قضاییه همکاران شهرستان و استان.

وی آسیب هایی را از ناحیه دست راست، دست چپ و صورت فارستر شناسایی کرد و گفت: در حال حاضر این فارستر در بیمارستان گلسار رشت بستری و تحت درمان است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه مورد درگیری با شکارچیان جنگلی و منجر به مجروح شدن چهار نفر از نیروهای یگان حفاظت داشته ایم، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده با شماره ۱۵۰۴ تماس بگیرند. تخلفات منابع طبیعی

عکس| مواجهه با سه قاچاقچی در تالش؛ حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن
عکس| مواجهه با سه قاچاقچی در تالش؛ حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| مواجهه با سه قاچاقچی در تالش؛ حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| مواجهه با سه قاچاقچی در تالش؛ حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن"، کلیک کنید.