عامل درگیری خیابانی بندرانزلی، در تالش دستگیر شد

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل نزاع خیابانی در شهرک بندرانزلی این شهرستان خبر داد و گفت: مظنون 32 ساله و عامل اصلی این درگیری در حین خروج از شهر تالش شناسایی و دستگیر شد. کیف پژو او خودرو نیز توقیف شد.

عامل نزاع خیابانی بندرانجلی دستگیر شد

آرسل:

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه فعالیت و رفتار اراذل و اوباش باعث ایجاد تشویش در اذهان عمومی و ایجاد احساس ناامنی در جامعه شد، سرهنگ محمد رستمی با اشاره به نارضایتی عمومی در این زمینه گفت: به هیچ عنوان نباید این افراد تحت فشار قرار گیرند. . اجازه از بین بردن نظم و برهم زدن امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در منطقه ای از شهرک انجلی و متعاقب آن متواری شدن متهم اصلی پرونده، شهرک تالش، موضوع مورد بررسی قرار گرفت. دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان تلاش گفت: متهم 32 ساله و عامل اصلی درگیری هنگام خروج از شهر شناسایی و دستگیر و خودروی پژو پرسه وی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در بین مردم با افراد شرور برخورد قاطع و قانونی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عامل درگیری خیابانی بندرانزلی، در تالش دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عامل درگیری خیابانی بندرانزلی، در تالش دستگیر شد"، کلیک کنید.