شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه منطقه ای و جهانی ایران را تقویت می کند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش:

بیشترین مشارکت در انتخابات جایگاه منطقه ای و جهانی ایران را تقویت می کند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه دفاع نظام در برابر تهدیدات غرب و افزایش قدرت سیاسی و چانه زنی ایران را فراهم می کند.

خبرگزاری علم و فناوری به نقل از گروه سیاست و جهان آرسل، سردار سرتیپ ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش، لشکر شرق و فرماندهان و افسران کشور، حضور در انتخابات را مصداق جهاد حتمی برشمرد. در پی هجمه های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی کشورهای معارض و معاند ایران با توطیه های مختلف سعی در ایجاد اختلاف و هرج و مرج در کشور ما دارند. و توطیه ها و جوانان و خانواده ها در نوک پیکان این نقشه شوم قرار دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش حضور در میدان انتخابات را خنثی کننده حملات دشمن دانست و گفت: توطیه اصلی بیگانگان گسترش ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات کشور است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به تهدیدات رسانه های بیگانه گفت: حضور پررنگ در انتخابات نشان دهنده مقاومت و ایستادگی کشور در برابر فشار دشمنان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

سرتیپ پرویز بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام را در برابر فتنه گران غرب فراهم می کند و قدرت سیاسی و قدرت چانه زنی در مقابل قدرت های جهانی و به تبع آن جایگاه را افزایش می دهد. در سطح منطقه ای و جهانی تقویت شده است.

وی اذعان داشت: پدافند هوایی در حال حاضر به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه منطقه ای و جهانی ایران را تقویت می کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه منطقه ای و جهانی ایران را تقویت می کند"، کلیک کنید.