شرمینه چهل امیرانی کیست؟/ بزن به هدف دختر

شرمینه چهل امیرانی کیست؟/ بزن به هدف دختر

ایمان گدرجی; شارمینا چهال امیرانی متولد 9 خرداد 1378 ورزشکار تیراندازی با تفنگ و عضو تیم ملی تیراندازی ایران است. او در مسابقات جهانی باکو در رشته تفنگ بادی پنجم شد و به عنوان دومین دختر تیرانداز ایرانی راهی المپیک پاریس شد. زمانی که تنها 666 روز پیش وارد زمین شد، در اولین حضور ملی خود موفق شد مدال نقره مختلط و سهمیه المپیک را نیز از آن خود کند.

چهال امیرانی در سن 22 سالگی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه امیر کبیر برای اولین بار (از آبان 1400) اسلحه دریافت کرد. چند ماه بعد قهرمان لیگ دسته اول شد. این قهرمانی و همچنین انتخاب او به عنوان برترین های سال 1401، پل ورود او به تیم ملی بود.

یونیورسیاد چین چهلمین اولین حضور بین المللی اماراتی است. با اینکه در فینال مدال نگرفت اما صعودش به فینال باعث جلب اعتماد کادر فنی تیم ملی تیراندازی شد و بلافاصله راهی مسابقات جهانی باکو شد. او با استعداد خود توانست در اولین حضور خود در تیم ملی تیراندازی ایران با کسب عنوان پنجمی صاحب سهمیه المپیک و دارنده مدال نقره شود. شارمینا چهلمیرانی که تنها یک سال و 10 ماه از شروع این رشته می گذرد، سهمیه المپیک را کسب کرده، حالا فقط آرزوی حضور بر سکوی المپیک و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران را دارد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرمینه چهل امیرانی کیست؟/ بزن به هدف دختر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرمینه چهل امیرانی کیست؟/ بزن به هدف دختر"، کلیک کنید.