شرایط جدید خرید لاستیک های رینگ 13 و 14 اعلام شد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل، وزارت صنایع شیمیایی و پلیمری سکوت وی در نامه ای به مرکز داده ها و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی به مسایل مربوط به نظارت بر توزیع لاستیک سواری در سامانه های گسترده معاملاتی پرداخت.

در این نامه آمده است: با عنایت به اطلاعیه شماره 1960450 مورخ 11/02/1402 در خصوص صورتجلسه تنظیم بازار لاستیک های سبک و سنگین و نامه شماره 2029393 مورخ 11/11/1402 در خصوص موارد نظارتی مطروحه در نامه شماره 13553 مورخه. 08/09/08/09 اداره کل استان کرمان با توجه به مشکلات ناشی از امکان توزیع لاستیک به مصرف کنندگان صنعت معدن و تجارت با توجه به ثبت چند نوبت اسناد خرده فروشی با کد ملی در مستر با شماره های مختلف و بررسی گزارش های بازرسی تایر دریافت شده از سیستم گزارش لاستیک های سفارشی موارد زیر را جهت اعمال به سیستم سفارش دهید.

– برای رینگ لاستیک 13 و 14 ثبت اسناد خرده فروشی در کد ملی شماره شاسی شماره موتور محدود به 4 رینگ به مدت یکسال.

– با توجه به اینکه پس از اعمال قانون شفافیت 80 درصدی ظرف یک هفته برای توزیع لاستیک در نقش عمده فروش، تعدادی از کارگران در نقش خرده فروش یا فروشگاه اینترنتی در حال کار بر روی سامانه هستند تا بر این مانع غلبه کنند. و با توجه به فایل ضمیمه از ثبت نام توزیع محصولات در سامانه گسترده خودداری می کنند، نقش خرده فروشان و فروشگاه های اینترنتی ملزم به رعایت قوانین ذکر شده می باشد (نظر). تی عبارت ب بخش جی دقیقه) اعمال شود.

شرایط جدید برای خرید رینگ لاستیک 13 و 14 اعلام شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط جدید خرید لاستیک های رینگ 13 و 14 اعلام شد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط جدید خرید لاستیک های رینگ 13 و 14 اعلام شد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.