شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم

شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم

آرسل:

علی علیپور بازیکن ژیل ویسنته که سال گذشته این بار دچار مصدومیت شدید شد، مدت زیادی را پشت سر گذاشت و در یکی از بازی های تیمش با وجود اینکه به عنوان ذخیره و تعویض به میدان رفت، تیم باشگاهی اش یک گل به ثمر رساند تا نشان دهد. او در اوج آماده سازی قرار دارد و با توپ پر به زمین بازگشته است، به همین دلیل و بهانه ای برای سوالات دیگر علی علیپور، لژیونر کشورمان و مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه آقای گلی را به زبان ایرانی دارد. فوتبال. بله، چند دقیقه با هم صحبت کردیم.

فکر می کنم آن اتفاق وحشتناک فصل گذشته این بار برای شما رخ داد، اما اکنون با یک گل برگشته اید؟

بله، فکر می کنم پارسال همین موقع عمل کردم و زانویم را زیر تیغ جراح گذاشتم و الان اگر اشتباه نکنم با گذشت چهارده ماه از عمل جراحی ام توانستم گل بزنم که واقعاً خوب است. برای من و چیزهای شیرین بیشتر از همیشه باعث شد و من را ساختند. او من را به تداوم فوتبال و روزهای خوبی که در فوتبالم تجربه نکردم امیدوار کرد.

از بازی مقابل تیم استوریل شروع می کنیم که در آن گل هم زدید؟

خیلی بازی خوبی بود. در این بازی ابتدا با یک گل از حریف عقب بودیم و یک گل دریافت کردیم اما بازیکنان ما که انگیزه زیادی برای این بازی و نتیجه آن داشتند، عرصه را بر حریف بسیار تنگ کردند و در بازی عالی خود موفق شدیم. نه فقط برای جبران یک گل، بلکه برای بردن سه بر یک این بازی و خوشحالی خود و هواداران و به نوعی برگشتیم و با گل های زیادی جبران کردیم.

از گل هایت بگو؟

بله، در دقیقه 75 بازی وارد زمین شدم و در دقایق 95 و 96 وقت تلف شده موفق به زدن گل سوم تیمم شدم و به نوعی امیدهای حریف را از بین بردم. تیم برگردد و به نوعی به حریفمان ضربه بزند.

از صحنه ای که گل زدی از اشتباهات مدافع و دروازه بان حریف بهترین بهره را بردی!

آنها کار خودشان را می کردند اما من سعی کردم به فشارم ادامه بدهم و به آخرین مدافع تیم حریف فشار بیاورم به همین دلیل مدافع حریف سعی کرد به دروازه بان تیمشان پاس بدهد اما سنقربان اشتباهش را مرتکب شد. حساب کن چون تونست به دروازه بان تیمش بزنه و به قول خودمون با هم قاطی کنن و من توپ رو دزدیدم و گل سوم تیمم رو زدم و بعدش لذت گلزنی و تقسیم شادی با هم تیمی ها رو داشتم. گلی که واقعا در دلم جا گرفت چون اولین بود بعد از مدت ها انتظار پشیمان شدم که مدت ها منتظر این لحظه بودم و برای رسیدن به این لحظه شیرین زحمات زیادی کشیدم.

درباره تیم سابقتان که این روزها با سرمربی جدیدش وضعیت خوبی ندارد، چه حرفی دارید؟

پرسپولیس به روزهای خوبش برمی گردد و فکر می کنم همچنان می تواند به اوج برود و باخت های قبلی را جبران کند و به قهرمانی امیدوار باشد، چون تقریبا نیم فصل مانده است.

فکر می کنی سرمربی جدید پرسپولیس در کارش موفق باشد؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به مربی بزرگ دارد اما امیدوارم تیم پرسپولیس موفق شود و هوادارانش دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت شما به تیمشان هستند آیا این احتمال درست خواهد بود؟

ممنونم که همیشه به یاد من هستند اما بعد از پایان فصل همه چیز مشخص می شود و امیدوارم بهترین اتفاقات ممکن هم برای من و هم برای پرسپولیس رقم بخورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم"، کلیک کنید.