سوء استفاده ۴ متخلف از شرایط زخمی شدن محیطبان و شکار بزغاله

سوء استفاده ۴ متخلف از شرایط زخمی شدن محیطبان و شکار بزغاله

آرسل/ کهگیلویه و بویراحمد در حالی که خبر مجروح شدن محیط بان دانا در رسانه ها منتشر شد، گروهی از تبهکاران از فرصت استفاده کرده و یک بز را در گردنه بیژن شکار کردند که در کمترین زمان ممکن توسط محیط بان به دام افتاد.

هادی سینایی، رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه ای حفاظت محیط زیست کهگیلوه و براحمد در گفت وگو با خبرنگار آرسل، اظهار کرد: زمانی که خبر مصدومیت محیط بانان دانا در فضای رسانه ای استان و آگاهی طبیعت دوستی در حال انتشار بود، آن ها در حال انتشار بودند. متاثر از این واقعیت بودند که اتفاقی که افتاد این بود که مردی به راحتی اسلحه ای مانند اسلحه خود را می کشد، از سوی دیگر، برخی فرصت طلبان گمان می کنند که نیروهای محیط زیست در هلی کوپتر “گردن کبوتر” محیط بانان مجروح آنها دخالت دارند. «دانا در ذخیره است، آنها از فرصت استفاده کردند و با یک تیر به بز وحشی شلیک کردند.

وی افزود: محیط بانان باتجربه می دانستند که عده ای می توانند از این موقعیت سوء استفاده کنند و باید مراقب همه جا باشند.

رئیس اداره کل محیط زیست استان کهگیلوه و بور احمد خاطرنشان کرد: بلافاصله چند نفر از محیط بانان زحمتکش به محل اعزام و موفق به دستگیری متخلفان و اعمال قانون از جمله لاشه بزهای شکار شده شدند.

سینایی گفت: متخلفان بدانند محیط بانان دانا بیش از هر زمان دیگری هوشیارتر هستند و اجازه دخالت در امر الهی را نخواهند داد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوء استفاده ۴ متخلف از شرایط زخمی شدن محیطبان و شکار بزغاله" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوء استفاده ۴ متخلف از شرایط زخمی شدن محیطبان و شکار بزغاله"، کلیک کنید.