سطح هوشیاری محمدعلی بهمنی اندکی افزایش یافته است

طی بیانیه ای اعلام شد؛

سطح هوشیاری محمدعلی بهمنی کمی افزایش یافته است

خانواده محمدعلی بهمنی در اطلاعیه ای از افزایش اندکی سطح هوشیاری وی خبر دادند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آرسل، خانواده شاعر و غزلسرای پیشکسوت محمدعلی بهمنی در بیانیه ای که سمانه نایینی شاعر و از یاران نزدیک بهمنی در اختیار رسانه ها قرار داد، وضعیت وی را تشریح کردند. دوستان

در متن این بیانیه آمده است: آنچه رخ داده تکان دهنده و تلخ است، استاد محمدعلی بهمنی پس از بستری شدن در بیمارستان و مداوا در اواخر خرداد ماه سال گذشته، تحت درمان دارویی و غیر دارویی مانند فیزیوتراپی و کاردرمانی و در این مرحله و به مرور زمان بتواند روند درمان را به خوبی انجام دهد تا وضعیت جسمی و روحی آنها روز به روز بهتر شود.

سی تی اسکن تشخیصی مغز در روز شنبه 6 مرداد بنا به توصیه پزشک انجام شد اما گزارش چند روز بعد ارائه شد اما سی تی اسکن علائم خاصی را نشان نداد و آنها نیز مشغول انجام کارهای روزانه خود هستند.

روز چهارشنبه 10 مرداد ماه ساعت 9:20 شب ناگهان قدرت حرکت و تکلم خود را از دست دادند و همسرشان بلافاصله با احمد امیر خلیلی تماس گرفت و از قضا در همان دقایق ابتدایی استاد به بیمارستان تندیس منتقل شد. پزشک با تشخیص جراحی انجام شده است. اگرچه با توجه به شرایط موجود، خطر جراحی بالا بود، اما خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت به پایان رسید و بلافاصله به ICU منتقل شدند.

در روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما در روزهای بعد درمان با افزایش جزئی سطح هوشیاری ادامه یافت. این افراد همچنان زیر نظر جراح مغز و پزشک آی سی یو تحت درمان هستند و امیدواریم با فضل الهی و دعای عزیزان بهبود پیدا کنند.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سطح هوشیاری محمدعلی بهمنی اندکی افزایش یافته است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سطح هوشیاری محمدعلی بهمنی اندکی افزایش یافته است"، کلیک کنید.