سردار رادان: هنر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد

سردار رادان: هنر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد

فرمانده انتظامی کشور گفت: معتقدم آسیب های اجتماعی با آثار هنری خوب کاهش می یابد، بنابراین اعلام می کنم آنچه در این مسیر هزینه می کنیم سرمایه گذاری است.

به گزارش آرسل، عصر امروز مراسم رونمایی از تولیدات موسسه هنر نازی با حضور عوامل فیلم و فرماندهان نیروی انتظامی در ستاد فراجا برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور نیز با حضور در این مراسم، ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: شاید در یک نگاه نگاه پلیس این باشد که پلیس امنیت را برقرار می کند، اما معتقدم کالاها در کنار پلیس قرار می گیرد. پلیس می تواند وظایف امنیتی را انجام دهد که این وظیفه اش است.

وی افزود: اگر پلیس با تجهیزات و پرسنل خود بخواهد به این ماموریت برسد، حفاظت عینی است اما حفاظت روانی مهم است و این اقدامات این مشکل را ایجاد نمی کند.

رادان گفت: معاون اجتماعی پلیس ما سردار منتظرالمهدی به خوبی می داند که امنیت روانی در کنار ایمنی عینی است و باید در کنار هم باشند و باید بدانیم چگونه این موارد را به هم گره بزنیم.

فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: زمانی که پلیس ماموریت های اجتماعی و امنیتی سخت و نرم را از مرز تا مرکز انجام می دهد، باید تدابیری اتخاذ شود تا همه این ماموریت ها توسط مخاطبان مختلف دیده شود و امنیت روانی نیز ایجاد شود.

وی افزود: این حرکت خوب موسسه هنر خوب نازی که از گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد اگر مردم به وظیفه خود پی ببرند.

رادان گفت: باید به حقوق شهروندی نگاه کنیم، بلکه تکالیف شرعی شهروندی را نیز باید بررسی کنیم. باید از ابزار هنر به خوبی استفاده کنیم تا اتفاق بهتری بیفتد، معتقدم با کار خوب هنری آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

فرمانده انتظامی کشور گفت: ارتقای نقش صنعت، جایگاه اجتماعی و اعتماد به پلیس با تمرکز بر موضوع عینی پلیس از یک سو و ایمنی روانی از سوی دیگر مخاطبان را افزایش می دهد.

وی افزود: هاینز فقط مختص گیشه نیست و باید از هنر برای تغییر جامعه استفاده کنیم و مسیر اندیشه های ذهنی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را منطبق با هدایت، نظم و امنیت صحیح و بزرگوار طی کنیم.

رادان بیان کرد: امروز مخاطبان ما خود را به هیچ چیز محدود نمی کنند و برای انتخاب موضوع مورد علاقه خود و تاثیرگذاری از آن تا این حد پیش می روند، پس نباید از این انتخاب عقب بمانیم تا آسیب بیشتر نشود.

فرمانده انتظامی کشور ادامه می دهد: پلیس برای افزایش اعتماد و سرمایه و کاهش آسیب ها نیاز به حضور در بخش های مختلف صنعت دارد.

وی همچنین گفت: ما به عنوان پلیس معتقدیم همه هزینه ها در این زمینه برابر است و از همه شما می خواهم در این امر مشارکت کنید.

** فخیم زاده: خوشحالم که موسسه هنر نازی فعال است

مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان فیلم پلیسی به همین مناسبت گفت: زمانی که سریال خواب و بیداری را ساختم موسسه هنر نازی تاسیس شد و اکنون خوشحالم که این گروه فعال و مستمر فیلم و مستند می سازد. میدان پلیس.

وی افزود: فیلم حنار نازی و سریال پلیسی به سهولت کار برای همکارانم در سینما کمک کرد و امیدوارم این وضعیت پایدار بماند.

** نجفی: هر چه بیشتر روی هنر سرمایه گذاری کنید بهتر است

احمد نجفی بازیگر سینما گفت: نیروی انتظامی را خسته نکنید و از زحمات شبانه روزی شما تشکر می کنم.

وی در ادامه خطاب به سردار رادان گفت: همت شما باید این باشد که مردم آنها را ببینند تا بیشتر قدر شما را بدانند. مطمئن باشید هر چه بیشتر روی این کار سرمایه گذاری کنید اعتبار بیشتری نصیبتان می شود و امیدوارم این کارها ادامه داشته باشد.

** کشاورز: همیشه دوست داشتم پلیس شوم

ظفر دهگان بازیگر سینما گفت: از کودکی می خواستم پلیس شوم، با پلیس بودن بازیگر نشدم بلکه همیشه سعی می کردم از زحمات آنها تشکر کنم.
تنها با خلق آثار هنری خوب می توان وضعیت اجتماعی کشور را بهبود بخشید

هوشنگ توکلی، بازیگر سینما وی گفت: در این 40 سال بحران‌های زیادی داشته‌ایم، مردم آسیب‌های زیادی دیده‌اند. معتقدم با انجام کار فرهنگی خوب می توان شرایط اجتماعی را بهبود بخشید.

در پایان این مراسم از چند بازی آنلاین و رومیزی مرتبط با فرماندهی نیروی انتظامی و عملیات پلیس رونمایی شد. همچنین از عوامل، کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم پلیس تقدیر و تشکر کرد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار رادان: هنر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار رادان: هنر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد"، کلیک کنید.