سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند

سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند

آرسل:

سرهنگ محمد رستمی روز پنجشنبه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان تلاش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس راه و شگردهای سرقت را بررسی می کنند. و با پیگیری سرنخ ها هنگام شناسایی متهم، سه نفر از اعضای این باند در جریان سرقت کابل های برق دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان تلاش خاطرنشان کرد: این افراد در تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت از بزرگراه و یک فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کردند. : سارقان 36، 37 و 43 ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این افسر پلیس در پایان از مردم خواست به هشدار پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف شکلات و نوشابه قاچاق در بندر انجلی

بر اساس گزارش دیگری از این سایت، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانجلی از کشف شکلات و مشروبات الکلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری چهاردهم با طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در انزلی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 مشکوک شد و دستور توقف آن را برای بررسی بیشتر داد.

سرهنگ امیر وهاب زاده ادامه داد: ماموران پس از توقف و بازرسی خودرو، 156 قوطی نوشابه انرژی زا و بسته های شکلات خارجی کشف و یک نفر را در رابطه با این حادثه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانجلی خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه فاقد مجوز گمرکی بوده و ارزش ریالی آنها با نظر کارشناسان مربوطه 210 میلیون ریال برآورد شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند"، کلیک کنید.