رکورد تاریخی برای پرسپولیس/ تیم اوسمار خاطره دربی سال 74 را زنده کرد

رکورد تاریخی برای پرسپولیس/ تیم اوسمار خاطره دربی سال 74 را زنده کرد

آرسل:

پرسپولیس در یک بازی خاطره انگیز چهار گل به ثمر رساند و با سه گل از میهمان انتهای جدولی خود عقب افتاد تا با این برد به دلیل محرومیت استقلال در هفته بیست و هشتم در صدر جدول قرار گیرد.

فوتبال ایران جمعه گذشته 13 خرداد شاهد یک پارادوکس بود. هر چقدر هم که بازی در قایم شهر سرد و کسل کننده بود، همه چیز در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی بود و در نهایت قرمزپوشان تهرانی بودند که به بالای جدول رفتند. اما یک نکته منفی در این بازی و این بازگشت رویایی وجود داشت که در کمین نتیجه مسابقه بود. در کل تاریخ لیگ برتر و شاید در تمام لیگ های فوتبال ایران، خاطره ای نیست که تیمی از شهر پرسپولیس در نیمه اول در حضور هزاران هوادار در ورزشگاه آزادی سه گل بزند!

در سال 1374 در دربی تهران در لیگ آزادگان، پرسپولیس در نیمه اول سه گل از استقلال گرفت، اما اول از همه حریف استقلال بود و همزمان آن بازی در لیگ آزدگان برگزار شد. در لیگ برتر تعداد بازی هایی که معمولاً 4-3 به پایان می رسد از دو انگشت بیشتر نمی شود. علاوه بر این، ما به ندرت به تیمی در لیگ برتر فکر می کنیم که با سه گل از حریف عقب بیفتد و بتواند برگردد و بازی را برنده شود.

البته تساوی 3-3 هم داشتیم اما برد در این شرایط خیلی کم اتفاق می افتاد. این بازی را می توان زیباترین بازی فصل نامید اما قطعاً تاریخی ترین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد تاریخی برای پرسپولیس/ تیم اوسمار خاطره دربی سال 74 را زنده کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد تاریخی برای پرسپولیس/ تیم اوسمار خاطره دربی سال 74 را زنده کرد"، کلیک کنید.