رویای خمس برای تراکتور – آرسل

رویای خمس برای تراکتور - آرسل

آرسل/ آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آرزوی ما این بود که روزی شهری ورزشی بسازیم که همه تیم های بزرگسال و پایه باشگاه در کنار هم بنشینند و تمرین کنند.

پاکو خمس امروز (پنجشنبه) در نشست صمیمی تیم بزرگسالان و امید گفت: امروز برای تکریم، حمایت و حمایت از اعضای تیم امید آمده ایم. اتفاقی که در کرمانشاه افتاد هرگز نباید می افتاد. شما بخش مهمی از باشگاه هستید و من خوشحالم که سالم و سلامت اینجا هستید.

وی با اشاره به اینکه مالکان، مدیران عامل و اعضای تیم های بزرگسال تمام تلاش خود را می کنند تا امکانات لازم را برای تیم های پایه فراهم کنند، افزود: آرزوی ما هم این است که روزی یک شهر ورزشی بسازیم که همه تیم های بزرگسال و پایه در آن باشگاه باشند. می توانند با هم بازی کنند. ثابت قدم باشید و تمرین کنید.

به گزارش آرسل، خمس با تاکید بر اینکه تیم های پایه قلب یک باشگاه هستند، تاکید کرد: بازیکنان پایه هر روز با آرزوی یک روز بازی در تیم بزرگسالان تمرین می کنند. هرگز این اشتیاق را از دست نده و به تلاش ادامه بده. بازی های شما را تا حد امکان دنبال می کنیم و از نزدیک تماشا می کنیم. رسیدن به تیم بزرگسالان کار سختی نیست، برخی از بازیکنان فعلی تراکتورسازی از رده های اولیه به تیم بزرگسالان راه یافته اند. معتقدم عضویت در خانواده تراکتورسازی باید برای همه ما افتخار باشد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویای خمس برای تراکتور – آرسل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویای خمس برای تراکتور – آرسل"، کلیک کنید.