دیوید تیلور به کامران قاسمپور رسید!

دیوید تیلور به کامران قاسمپور رسید!

جردن باروز و دیوید تیلور دو قهرمان کشتی جهان پس از دو برد مقابل رقبای خود در فینال انتخابی تیم ملی آمریکا به مسابقات جهانی 2024 راه خواهند یافت.

به گزارش آرسل، 4 فینال وزن غیر المپیکی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی 2024 با حضور ویتالی آروزا 61 ساله، جیمز گرین 70 ساله، جردن باروز در 79 و دیوید تیلور هر کدام 2 قهرمانی برگزار شد. 92 کیلوگرم، خود را به عنوان نمایندگان کشتی آزاد آمریکا در مسابقات جهانی آلبانی که از 7 تا 10 نوامبر برگزار می شود، معرفی می کنند.
در فینال انتخابی وزن 79 کیلوگرم، جردن باروز، دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک، در 2 مبارزه متوالی مقابل چندلر مستلر پیروز شد و ملی پوش آمریکا در این وزن شد.
دیوید تیلور دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک که چند ماه پیش پس از ناکامی در راهیابی تیم ملی آمریکا به المپیک پاریس از مسابقات قهرمانی جهان خداحافظی کرد، با تکنیکی کردن زاهد والنسیا دارنده مدال برنز جهان به میادین کشتی بازگشت. وزن 92 کیلوگرم توانست به عنوان تیم ملی آمریکا در مسابقات جهانی انتخاب شود.
کامران کاسم پور 2 دارنده مدال طلای جهان نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی است و با این ویژگی ها باید منتظر جدال جذاب کاسم پور و تیلور در مسابقات جهانی باشیم.

نتایج مسابقات اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم به شرح زیر است:
وزن 61 کیلوگرم:
Vitali Arroza 2 – Marcus Blais 1
Vitali Arroza 3 – Marcos Blais 1

وزن 70 کیلوگرم:
جیمز گرین 10 – الک پانتالئو صفر
جیمز گرین 2 – الک پانتائو 1

وزن 79 کیلوگرم:
جردن باروز 3 – چندلر مستلر صفر
جردن باروز 6 – چندلر مستلر 3

وزن 92 کیلوگرم:
دیوید تیلور – زاهد والنسیا (ضربه فنی)

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیوید تیلور به کامران قاسمپور رسید!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیوید تیلور به کامران قاسمپور رسید!"، کلیک کنید.