دوستی: تساوی برای برزیل از صد باخت بدتر بود

دوستی: تساوی برای برزیل از صد باخت بدتر بود

سرمربی تیم ملی گلبال ایران گفت: خدا را شکر امروز مقابل برزیل یک تساوی خوب گرفتیم که از باخت 100 درصدی برای آنها سخت تر بود.

به گزارش آرسل، بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال پس از تساوی مقابل برزیل قهرمان بازی های پارالمپیک توکیو گفت: بازی بسیار خوبی بود و دومین بازی خود را در مرحله گروهی مقابل برزیل که در رده اول جهان قرار دارد انجام دادیم. و در سال گذشته در توکیو قهرمانی را به دست آورد.

وی گفت: خدا را شکر امروز یک تساوی خوب مقابل این تیم گرفتیم که از صد باخت برای آنها سخت تر بود. فردا بازی با آمریکا داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا این تیم را شکست دهیم و در صدر جدول باقی بمانیم تا در دور دوم حریفان مناسب تری داشته باشیم و در جمع چهار تیم برتر پارالمپیک قرار بگیریم. اولین بار

دوستی درباره اینکه در مرحله حذفی می خواهد با کدام تیم روبرو شود، گفت: قطعا مصر است. در صورت کسب عنوان قهرمانی قطعا به مصاف مصر می رویم که حریف آسان تری نسبت به سایر تیم ها خواهد بود و از این تیم عبور کرده و وارد مرحله نیمه نهایی می شویم.

سرمربی تیم ملی گلبال اضافه کرد: خدا را شکر بچه ها اعتماد به نفس پیدا کردند همانطور که قبلا هم گفتم در چند ماه اخیر در اردو به فینال نگاه می کنیم و برزیل قهرمان جهان و پارالمپیک. با تمام قدرت مقابل ما ایستادند و تیم ملی که جسارت دارند، در این مسابقه به خوبی ظاهر شدند و با گل های خود این تیم را تحقیر کردند.

سرمربی تیم ملی گلبال درباره تغییر روند بازی در نیمه دوم گفت: با انجام تعویض ها استراتژی را تغییر دادیم و خدا را شکر به آنچه می خواستیم رسیدیم و این تساوی برای ما دست کمی از برد ندارد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوستی: تساوی برای برزیل از صد باخت بدتر بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوستی: تساوی برای برزیل از صد باخت بدتر بود"، کلیک کنید.