دلیل مقاومت برخی در افزایش سقف بودجه را نمی دانم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

دلیل مقاومت برخی در افزایش سقف بودجه را نمی دانم - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرسل ، فرشید سامی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه و در واکنش به اعتراض برخی از مردم به افزایش محدودیت بودجه از سوی فدراسیون فوتبال برای باشگاه های حاضر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا. ، وی در این باره توضیح داد:

* از اینجا شروع می کنیم، به نظر شما دلیل اعتراض برخی از افراد به روند افزایش سقف بودجه چیست؟

برای ما مشخص نیست چرا برخی در برابر تصمیم قانونی فدراسیون فوتبال این گونه مقاومت می کنند. فدراسیون فوتبال بر اساس ضوابط و مقررات و با استناد به آئین نامه حاکم بر سقف بودجه درآمدزایی باشگاه های شرکت کننده در رقابت های آسیایی، به طور ویژه این ماده قانونی را در نظر گرفت و سقف «همه» نمایندگان ایران را افزایش داد. چرا که این چهار باشگاه قرار است از جایگاه فوتبال ملی و جایگاه فوتبال ایران پاسداری کنند، اما چرا برخی نمی فهمند که حضور ضعیف در این رقابت ها منجر به کاهش بیشتر سهمیه ها در لیگ های مختلف آسیایی می شود و متاسفانه ترجیح می دهند مانع شوند. اجرای قانون به قیمت تضعیف فوتبال ملی

در شرایطی که باشگاه های آسیایی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه گذاری زیادی کرده اند، به نظر می رسد اجرای این قانون و افزایش سقف می تواند به فوتبال ایران کمک کند. نکته ما و سایر دوستان همین است، این یک موضوع ملی است، حفظ جایگاه برتر ایران در منطقه و عملکرد موفق باشگاه های ایرانی مایه افتخار ملی خواهد بود. اگر با مهارت های فنی خوب وارد مسابقات شویم، می توانیم در رقابت با باشگاه های سنگین منطقه موفق باشیم و به خوبی از سهمیه ایران دفاع کنیم. این رفتار و احساسات کاذب اساساً با حفظ منافع ملی ناسازگار است. با این بودجه افزایش یافته مجموع مبلغ ما به اندازه یک بازیکن برخی تیم ها در مسابقات نیست.

منافع ملی برای مجموعه مدیریتی استقلال همیشه فصل گفتمان و. آینده فوتبال باشگاهی ایران به موفقیت نمایندگان ایران در لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد. نگرفتن نتایج مطلوب و ناکامی مقابل تیم های قدرتمند منطقه نه تنها برای هیچ یک از هموطنان ایرانی مطلوب نیست، بلکه همه برای پرچم داری به پیروزی و موفقیت نمایندگان ایران در این رقابت ها چشم دوخته اند. ایران به قاره آسیا پرواز خواهد کرد. پس مثل همیشه بدون حاشیه، برخلاف فرافکنی ها و قانون مداری جلو می رویم تا نماینده شایسته فوتبال ایران در قاره آسیا باشیم.

* باشگاه استقلال در مکاتبات متعدد هفته های اخیر با فدراسیون فوتبال با استناد به مستندات قانونی و مقررات جاری به صراحت تاکید کرد که افزایش بودجه منفعت خاصی برای نمایندگان آسیایی ندارد اما در آیین نامه مذکور آمده است. تایید شد؟ این نکته است؟

در قانون صادر شده از سوی فدراسیون به صراحت آمده است که تمامی درآمدهای باشگاه ها به دلیل حضور در آسیا به سقف بودجه اضافه می شود و درآمد سال 2024 نیز در این موضوع لحاظ شده است، بنابراین خبری نیست. امتیازات و ما بدون اغماض پیگیر اجرای قانون بودیم، باشگاه استقلال تا به امروز ثابت کرده است که حتی اگر مورد تایید ما نباشد، بر اساس تمام اسناد و مکاتباتی که به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، خودمان را نشان داده ایم وفاداری به قانون در تمام مراحل فدراسیون از طریق اجرای قانون به گروه های قانون مداری مانند استقلال کمک کرد تا مشکلات خود را از طریق قانونی حل کنند. امروزه هواداران به راحتی می توانند متوجه شوند که کدام باشگاه ها به طور قانونی به دنبال حل مشکلات خود هستند.

در عصر دهکده جهانی که همه همه چیز را می‌دانند، هواداران فوتبال مثل اینکه بازیکنی خانه یا ماشینش را برای پیوستن به تیم خاصی به شوخی می‌فروشد به اخبار نگاه می‌کند، زیرا جدی گرفتن این حرف‌ها توهین به کشور است. مخاطب هوش ندارد

باشگاه استقلال قصد تحریک ندارد و فقط خواستار اجرای قانون است اما به خاطر همین ادعای قانونی مورد هجمه قرار می گیرد. من قاطعانه اعلام می کنم که صبر باشگاه و هواداران تا ابد ادامه نخواهد داشت.

* با وجود ادعاهای فراوان، تیم مدیریتی استقلال هرگز رفتار غیرقانونی انجام نداده است، اما برخی می گویند کینه و واکنش جامعه هواداران استقلال وجود داشته است.

من به هواداران فهیم باشگاه استقلال حق کامل می دهم که اگر از برخی حرف ها دلخور شدند به باشگاه اعتراض کنند. آنها تا به امروز الگوی هواداران در فوتبال ایران بودند اما در این مرحله عملکرد و اظهار نظر برخی افراد به هیچ وجه قابل قبول نیست. رعایت قانون و اجرای آن از سوی فدراسیون فوتبال ممکن است از سوی برخی متفاوت تفسیر شود، اما تفسیر ما در این مورد صرفا اجرای قانون مصوب است.

بسیار جالب است. باشگاه استقلال با یک اشتباه دیدنی قهرمانی فصل قبل را از دست داد اما مدیریت آن هرگز برای دفاع از حق استقلال از فحاشی استفاده نکرد. ضمن تبریک به فدراسیون فوتبال برای اجرای قانون مصوب، امیدواریم فدراسیون فوتبال نیز همان مسیر قانون مداری را طی کند و برای اجرای قانون از هیچ کس لطف نداشته باشد. چرا که قطعا در جامعه فوتبال به چیز دیگری تعبیر می شود و به تداوم مشروعیت فدراسیون لطمه می زند. به هواداران فهیم باشگاه استقلال این اطمینان را می دهیم که خادمان شما در مدیریت باشگاه استقلال اسیر دستکاری رسانه ای نخواهند شد و قاطعانه از حقوق استقلالی ها در برابر هرگونه اقدام و اظهارات غیرقانونی دفاع خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل مقاومت برخی در افزایش سقف بودجه را نمی دانم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل مقاومت برخی در افزایش سقف بودجه را نمی دانم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.