درگیری مسلحانه در مرز سراوان و کشف بیش از 400 کیلوگرم تریاک و حشیش

درگیری مسلحانه در مرز سراوان و کشف بیش از 400 کیلوگرم تریاک و حشیش

آرسل:

سردار احمدعلی گودرجی در تشریح این خبر گفت: مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به همراه ماموران اطلاعاتی برای کنترل و مراقبت از مرز و مقابله با هر نوع قاچاق مواد مخدر، تردد در طول مرز را رصد می کنند. مناطق شهرستان سراوان با جستجوی سرنخ هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود به محموله، مقادیر زیادی مواد مخدر از مناطق مرزی کشف و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و اقدامات کنترلی دقیق، باند قاچاق تریاک را متلاشی کردند. طرح.

فرمانده مرزبانی فراضا ادامه داد: با اطلاعات گسترده، مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان و تردد برنامه ریزی شده مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و عملیات توسط مرزبانان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی انجام شد. با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانان منطقه تحت کنترل خود و استان توانستند محموله های مواد مخدر را کشف کنند.

گودرجی افزود: سوداگران مرگ به محض رویت ماموران شروع به تیراندازی کردند و مرزبانان بلافاصله با اتخاذ مواضع و شگردهای عملیاتی مناسب تلافی کردند و قاچاقچیان به دلیل تیراندازی شدید ماموران جرات نکردند. آنها با یافتن قلمرو باریک در حین مبارزه، به کشور مقابل گریختند و اتومبیل و محموله مواد مخدر را پشت سر گذاشتند. نیروهای گارد مرزی در این عملیات دو دستگاه خودرو شامل 408 کیلوگرم انواع مواد مخدر را با موفقیت توقیف کردند. 158 کیلوگرم تریاک و 250 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری مسلحانه در مرز سراوان و کشف بیش از 400 کیلوگرم تریاک و حشیش" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری مسلحانه در مرز سراوان و کشف بیش از 400 کیلوگرم تریاک و حشیش"، کلیک کنید.