درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی

درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی

آرسل:

تیم والیبال راپید بخارست در لیگ والیبال رومانی به مصاف تیم والیبال استینتا رفت و این مسابقه با برتری 3 بر 1 راپید بخارست به پایان رسید. این مسابقه در چهار ست با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19، 23 بر 25 و 25 بر 18 به ترتیب به سود والیبال راپید بخارست به پایان رسید.

امیر غفور ملی پوش و ستاره سابق والیبال ایران که امسال برای راپید بخارست در لیگ رومانی بازی می کند، در این مسابقات برای تیمش به میدان رفت و 26 امتیاز برای تامیش به دست آورد. درخشش گفور در این بازی راپید بخارست را به پیروزی رساند. علی اصغر تنها بازیکن ایرانی دیگر تیم راپید بخارست در این بازی با نظر سرمربی کار را از روی نیمکت پیگیری کرد.

در دیگر دیدارهای لیگ والیبال رومانی، آرکادا گالاتی به مصاف کنستانتیا رفت و این بازی با نتیجه 3-1 به سود آرکادا گالاتی به پایان رسید. این بازی در چهار ست با امتیازهای 25 بر 21، 17 بر 25، 21 بر 25 و 20 بر 25 به سود آرکادا گالاتی به پایان رسید.

جاوید کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران که در تیم آرکادا گالاتی بازی می کند در ست اول این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. سرمربی آرکادا گالاتی پس از باخت در ست اول تصمیم گرفت در سه ست بعدی کریمی را به عنوان بازیکن ثابت بازی کند. کریمی در این رقابت ها تنها یک امتیاز کسب کرد و توانست روند بازی را برای تیمش به قهرمانی آرکادا گالا برگرداند.

تیم والیبال راپید بخارست با این پیروزی به مقام سوم لیگ رومانی صعود کرد. همچنین، این برد آرکادا گالاتی را به مقام دوم لیگ رومانی رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی"، کلیک کنید.