جنجال فیلمبرداری و درگیری یک روحانی و زن جوان در قم + عکس

آرسل:

سایت دهبان ایران می نویسد: ویدیویی از مشاجره یک زن با یک روحانی قم بر سر عکاسی یا عکاسی از نوزادش در حین شیردهی با واکنش فعالان آنلاین مواجه شده است.

کانال اطاعت الفرقان، نزدیک به جنبش مذهبی افراطی، مدعی شد که مادر، مدیر و کارکنان درمانگاه قومی دستگیر شده اند.

الفرقان در شبکه ایتا نوشت: اخیرا فیلمی از تجاوز وقیحانه در درمانگاه قوم و تحقیر روحانیون و همکاری و اعزام مسیولان درمانگاه با شبکه معاند مرتبط با سرویس های جاسوسی خارجی منتشر شده است که تصاویر دوربین های مداربسته آن منتشر شده است. منتشر شد.

این رسانه مدعی شد: فراد هتک به همراه مدیر درمانگاه و پرسنل درمانگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر و به دلیل همکاری با رسانه معند و ارسال تصاویر دوربین های مداربسته به رسانه معند، مجوز درمانگاه لغو و مدیران درمانگاه به مراجع قضایی معرفی شدند.

کسی دستگیر نشد

دادستان قم درباره فیلم منتشر شده بین یک زن و یک روحانی در یک درمانگاه در فضای مجازی گفت: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قریب در گفت و گوی خبری به جزییاتی از ویدیوی منتشر شده در اینترنت بین یک زن و یک روحانی در درمانگاه پرداخت و گفت: تاکنون کسی در این خصوص دستگیر نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. . شایعات مربوط به تعطیلی کلینیک یا لغو مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدودکننده ای انجام نشده است.

توجه داشته باشید که به دلیل انتشار این ویدیو طوفانی از واکنش ها در فضای مجازی به راه افتاده است. طرفداران و مخالفان به شدت در مورد این ویدیو اظهار نظر کرده اند.

برخی نیز نسبت به تکرار اتفاقاتی مانند ایجاد دوگانگی بر سر حجاب و ناآرامی های پس از مرگ تلخ مهسا امینی هشدار داده اند.

فیلمبرداری جنجال و درگیری کشیش و زن جوان در قم + عکس

فیلمبرداری جنجال و درگیری کشیش و زن جوان در قم + عکس

فیلمبرداری مناظره و درگیری یک روحانی و یک زن جوان در قوم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنجال فیلمبرداری و درگیری یک روحانی و زن جوان در قم + عکس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنجال فیلمبرداری و درگیری یک روحانی و زن جوان در قم + عکس"، کلیک کنید.