جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران

جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 120 معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرسل، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم از نظر تامین اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی آنها از وجود اماکن عمومی و تفرجگاه ها است. در شهرستان ری نیز ماموران این گروه طی 48 ساعت گذشته طرح پاکسازی و دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر را اجرا کردند.

وی با اشاره به تداوم این طرح ها گفت: البته تجمع این گروه منجر به کاهش سرقت نیز می شود چرا که بررسی ها نشان داده است که معتادان متجاهر در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله سرقت و نابسامانی های خانوادگی دخیل هستند، بنابراین ما در این زمینه اقدام کردیم. باید پرداخت کند. بگذارید روی این نکته تمرکز کنیم که وجود پاتوق ها یا خرده فروشان مواد مخدر در محل زندگی ما تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان خردسالمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

رنج ادامه دارد: در عملیات های ضربتی 48 ساعت گذشته در این شهرستان 80 معتاد دستگیر، 40 فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است. معتادان متجاهر به مراکز بازپروری معرفی و خرده فروشان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل کیفری بعدی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای جمع آوری معتادان متجاهر که موجب ناهماهنگی در اقشار مختلف جامعه می شوند باید همه دستگاه های ذیربط در این زمینه موثرتر فعالیت کنند، گفت: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر موجب کاهش سرقت به ویژه سرقت های خرد می شود. این امکان وجود دارد زیرا خانواده ها و عموم مردم از نتایج سفر، گدایی و سایر آسیب های این گروه ناراضی هستند. پیشگیری مهمترین اصل در مبارزه با بلایای اعتیاد به مواد مخدر است از این رو پلیس توجه ویژه ای به آموزش شهروندان دارد و همواره به آموزش اقشار مختلف جامعه توجه ویژه ای دارد. وظیفه ذاتی آنهاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران"، کلیک کنید.