جاودانگی آقای آلونسو – آرسل

جاودانگی آقای آلونسو - آرسل

شاگردان ژابی آلونسو با رکوردی منحصر به فرد توانستند تاریخ ساز شوند اما این تنها آغاز ماجراست.

به گزارش آرسل، بایرلورکوزن به رهبری ژابی آلونسو با 28 برد و 6 تساوی به اولین تیم تاریخ آلمان تبدیل شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی در یک فصل کامل شد. این یک دستاورد تاریخی است که حتی بایرن مونیخ با 11 قهرمانی متوالی بوندسلیگا به آن دست نیافته است.

در پنج لیگ برتر اروپایی، فقط یوونتوس (12-2011)، سری آ و آرسنال (04-2003) در لیگ برتر انگلیس، پرستون (89-1888) در لیگ یک انگلیس، آث میلان (92-1991) و اتلتیک (1929) در لالیگا -30) و ریال مادرید در لالیگا (1931–32) به آن رسیدند.

ستاره سابق ریال مادرید و لیورپول، بایر را به تیمی قابل اعتماد و شکست ناپذیر تبدیل کرده است که با شخصیت بازی می کند و با فوتبال پرشور خود حریفان را در هم می شکند. این در نحوه به ثمر رساندن 17 گل بعد از 90 دقیقه منعکس شد.

51 بازی بدون شکست و همچنان ادامه دارد

آلونسو در سال 2022 به لورکوزن پیوست تا این تیم را از سقوط نجات دهد. آلونسو در عرض یک سال و نیم لورکوزن را به صدر آلمان رساند و این باشگاه را به اولین قهرمانی بوندسلیگا در تاریخ 119 ساله خود رساند.

آنها پس از 51 بازی بدون شکست در تمامی رقابت ها، به دنبال یک سه گانه تاریخی هستند که در حال حاضر یک رکورد جدید در فوتبال اروپا است، اما هنوز راه زیادی در پیش دارد.

لورکوزن در فصل 2012-2013 با 91 امتیاز بایرن زیر نظر یوپ هاینکس یک امتیاز فاصله داشت و از این رکورد فاصله گرفت. در واقع، این یکی از معدود رکوردهایی است که آلونسو و تیمش از دست داده اند، اما اگر فصل را بدون شکست و با سه جام به پایان برسانند، مشکلی نخواهد بود.

در مرحله بعدی، لورکوزن چهارشنبه این هفته برای فینال لیگ اروپا به آتالانتا می رود و سپس در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن می رود.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاودانگی آقای آلونسو – آرسل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاودانگی آقای آلونسو – آرسل"، کلیک کنید.