تیک‌تاک رقیب واتس‌اپ شد – آرسل

تیک‌تاک رقیب واتس‌اپ شد - آرسل

TikTok با افزودن ویژگی «چت گروهی» به پلتفرم خود وارد رقابت با سرویس‌های پیام‌رسانی مانند واتس‌اپ متا و پیام‌رسان اپل شد.

به گزارش آرسل، TikTok اعلام کرده است که کاربران از این پس می توانند یک گروه چت با حداکثر 32 نفر ایجاد کنند تا در سرویس اشتراک گذاری ویدیو صحبت کنند و محتوا را به اشتراک بگذارند.

تا به حال، مردم بیشتر ویدیوهای TikTok را در گروه‌های چت برنامه پیام‌رسانی به اشتراک می‌گذاشتند و TikTok اکنون به کاربران اجازه می‌دهد این کار را در پلتفرم شرکت انجام دهند. کاربران اکنون می توانند ویدیوها را در TikTok مشاهده کنند، نظر بدهند و به آنها پاسخ دهند.

آخرین ویژگی‌های منتشر شده نشان می‌دهد که TikTok مایل است پلتفرم خود را اجتماعی‌تر و مکانی برای گفتگو با دوستان کند و نه فقط یک پلتفرم سرگرمی که در آن کاربران فقط با غریبه‌ها ارتباط برقرار کنند.

چت های گروهی و پیام های خصوصی برای کاربران بالای 15 سال قابل دسترسی است. تیک توک اعلام کرده است که تدابیری را برای محافظت از نوجوانان 16 تا 17 ساله اجرا کرده است.

همه، از جمله کاربران نوجوان، می توانند توسط یک دنبال کننده دو طرفه به یک گروه چت اضافه شوند اگر یک نوجوان به یک گروه چت دعوت شود، نمی تواند به آن بپیوندد مگر اینکه دوستان مشترکی در آنجا داشته باشد. علاوه بر این، هنگامی که یک نوجوان یک گروه چت ایجاد می کند، TikTok می خواهد اعضای جدید خود را بررسی و تأیید کند.

کاربران می توانند با کلیک بر روی دکمه “چت” در بالای بخش “صندوق ورودی” و سپس انتخاب “گزینه های بیشتر” یک گروه چت در تیک توک ایجاد کنند. سپس گروهی از دوستان را که می خواهید در آن حضور داشته باشید انتخاب کنید و روی گزینه Start Chat Group کلیک کنید. برای پیوستن به یک گروه از طریق دعوت، کاربران می توانند روی دعوت نامه ضربه زده و سپس روی “پیوستن به گروه” کلیک کنند.

به گفته وب سایت فناوری TechCrunch، TikTok همچنین برچسب های سفارشی را برای پیام های مستقیم ارائه می دهد. این شرکت این ویژگی را به عنوان یک گزینه سرگرم کننده می بیند که کاربران را تشویق می کند تا استیکرهای سفارشی خود را برای استفاده عمومی ایجاد و آپلود کنند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیک‌تاک رقیب واتس‌اپ شد – آرسل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیک‌تاک رقیب واتس‌اپ شد – آرسل"، کلیک کنید.