تمرکزم روی بازیهاست نه تمدید قراردادها/ما هم با گل محمدی می رفتیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

تمرکزم روی بازیهاست نه تمدید قراردادها/ما هم با گل محمدی می رفتیم - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل، عثمر ویهارا پرسپولیس پس از تمرین جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوشنبه گذشته شروع کردیم و از یک هفته تمرین کاملا راضی هستم. حضور تماشاگران باعث ایجاد ارتباط بین تماشاگران و بازیکنان بیش از پیش می شود.

وی در خصوص تمدید قرارداد برخی بازیکنان برای فصل آینده و صحبت هایش با باشگاه گفت: تمرکزم بیشتر روی این فصل است و قراردادم در پایان فصل به پایان می رسد. به همین دلیل روی بازی های این فصل تمرکز می کنم.

عثمر درباره بازیکنان غایب در تمرین پرسپولیس گفت: فقط وحدت حنان اف مصدوم است و در بازی تیم ملی کشورش این مشکل را داشت. کادر پزشکی پرسپولیس در حال تماس با کادر پزشکی در تاجیکستان برای بررسی میزان مصدومیت وی در پاسخ به این تست است. به سایر بازیکنان تیم ملی هم استراحت داده ایم چون فشار زیادی روی آنهاست.

وی درباره اینکه پس از شروع سال جدید چقدر به پیروزی در همه بازی ها و قهرمانی مثل پارسال امیدوار هستید، گفت: امسال شرایط خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم از قهرمانی های فصل گذشته دفاع کنیم و به قهرمانی برسیم. دوباره قهرمانی

عثمر یحیی گل محمدیر درباره حمایتش از او و تیمش گفت: یحیی معلم خوبی برای من است. با او چیزهای زیادی یاد گرفت. شاید اگر گل محمدی از پرسپولیس جدا شود و به تیم دیگری برود، کل کادر فنی هم از این تیم جدا شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرکزم روی بازیهاست نه تمدید قراردادها/ما هم با گل محمدی می رفتیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرکزم روی بازیهاست نه تمدید قراردادها/ما هم با گل محمدی می رفتیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.