تقسیم امتیازات با ۱۲ گل در ال‌کلاسیکو فوتسال

تقسیم امتیازات با ۱۲ گل در ال‌کلاسیکو فوتسال

مهمترین دیدار لیگ برتر فوتسال در هفته ششم بین گتی پسند و مس سنگان برگزار شد. این دیدار با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید تا هر دو تیم به یک امتیاز در پایان دوئل و فاصله های زیاد بسنده کنند.

به گزارش آرسل، هفته ششم لیگ برتر فوتسال از روز گذشته (پنجشنبه) با برگزاری شش دیدار آغاز شد. در دیدار حساس امروز انفرادی گیتی پسند و مس سنگان به مصاف یکدیگر رفتند.

مس سنگان اولین گل بازی مقابل گیتی پسند را در اصفهان به ثمر رساند. در چند صحنه بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و داور با کارت زرد سعی در کنترل بازی داشت. علی اصغر حسن زاده گل دوم مس را به ثمر رساند تا کار برای میزبان سخت شود.

اصفهانی ها که اصلا نتیجه را دوست نداشتند در صدد جبران گل خورده بودند و با گل به خودی رفیعی پور سه گل عقب افتادند. درگیری ادامه یافت و سرمربی میس بدون پشیمانی اخراج شد. نیمه اول با گل مسعود یوسف بازیکن گتی پاسنده با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

گل چهارم مس در نیمه دوم به ثمر رسید و همین کافی بود تا گتی پاسنده به بازی بازگردد. اصفهانی ها روی خط امتیاز قرار گرفتند و نتیجه 5-4 به سود آنها شد. مسی در بازی پاور پلی برگشت تا در آخرین دقیقه بازی بازی را به تساوی بکشاند. ششمین گل امیرحسین داودی را گیتی پسند به ثمر رساند.

بازی به پایان نرسیده بود و مس سنگون در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا در دیداری پر گل و مطمئناً با فاصله، یک امتیاز برای هر دو تیم تضمین شود. در این زمان بازی برای دقایقی به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم متوقف شد.

به این ترتیب با پایان هفته ششم لیگ برتر، بازیکنان مدنظر وحید شمسایی سرمربی تیم ملی برای حضور در اردوی آماده سازی جام جهانی 2024 فراخوانده می شوند. جام جهانی فوتبال از 22 سپتامبر تا 15 اکتبر در ازبکستان برگزار می شود.

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر فوتسال:

بازی پنجشنبه:

*سن اچ ساوه 2-4 گهرزمین سیرجان

گلزن: مسعود عباسی (2 گل)

گلزنان گهرزمین: مهدی اسدشیر-امیررضا خجادی (2 گل)-سالر آقاپور

*فولاد جرند ایرانی 4-0 شهرداری ساوه

گلزنان فولادجرند: پژمان بهادیوند – هاشم شیرعلی (2 گل) – وحید ندری

* فرش آرا مشهد 1 – 1 فصال الوند

فرش آرا گلزن: سجاد عادلی پور

گلزن کراپ: سجاد یوسف خواه

*ارالکو اراک 2-3 پالایش نفت اصفهان

گلزنان ایرالکو: رحمان سارانی-محمدرضا محبی

گلزنان پالایش نفت: پوریا گلشنی – فرهاد توکلی – طاها نعمتیان

* تیم فوتبال قم 2-3 تیم فوتبال هرمزگان

گلزن تیم فوتبال: علی بابیان (2 گل)

گلزنان فولاد هرمزگان: سروش احمدنیا (2 گل) – مهدی زاهدی

*پالایش نفت بندر عباس 2-1 سفیرگفتمان تهران

گلزنان پایش بندرعباس: علی جوذری – شهاب طالبی

سفیرگوتمان گلزن: عرفان محمدپور

بازی جمعه:

*گتی پاسند اصفهان 6-6 مس سنگون و ورزگان

گیتی پانساد گلزنان: مسعود یوسف (2 گل) – مهدی کریمی – مهدی جاوید (گل به خودی) – محمدحسین درخشانی – امیرحسین داودی

گلزنان مس گان: محمد نجفجانگی – علی اصغر حسن زاده (2 گل) – علی رضا رفیع پور (گل به خودی) – مهدی جاوید – فرهاد فخیم

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقسیم امتیازات با ۱۲ گل در ال‌کلاسیکو فوتسال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقسیم امتیازات با ۱۲ گل در ال‌کلاسیکو فوتسال"، کلیک کنید.