تساوی مهدی طارمی و یاران مقابل صدرنشین لیگ برتر

تساوی مهدی طارمی و یاران مقابل صدرنشین لیگ برتر

به گزارش آرسل، منچسترسیتی و اینتر در چارچوب هفته اول مرحله لیگ فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل دست یافتند.

بازی در نیمه اول تقریباً مساوی بود و هر دو تیم با استفاده از ضد حملات یا اشتباهات حریف سعی در ایجاد موقعیت گلزنی داشتند. تمرکز بازیکنان اینتر در خط دفاعی باعث شد تا بازیکنان گواردیولا نتوانند موقعیت ایجاد کنند. با محدود بودن برناردو سیلوا و کوین دی بروین، میزبان چاره ای جز نفوذ از طریق ساوینیو نداشت، اما وینگر برزیلی موفقیت چندانی کسب نکرد. نراتزوری در ضد حمله خطرناک ظاهر شدند و ادرسون را در چندین حمله دچار مشکل کردند. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول شاهد وضعیت نسبتاً جدی بودیم. ابتدا کوین دی بروین با اشتباه جومار در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما چالهان اوآلو در مقابل دروازه به خوبی کار کرد و با عملکرد خود تیمش را از زدن گل اول باز داشت. کمی بعد از این صحنه، اینتر با ضربه آگوستو نشان داد که می تواند زهر خود را روی ضدحملات بریزد. در نیمه اول دو تیم 19 شوت زدند و اگر بگوییم همه آنها جدی هستند اغراق آمیز است. ملی پوشان با XG 0.74 و رکورد اینتر 0.42 به رختکن رفتند.

در بین دو نیمه کوین دی بروین و ساوینیو تعویض شدند. مصدومیت احتمالی دی بروین در آستانه دیدار با آرسنال مطمئنا خبر بدی برای گواردیولا خواهد بود. متئو دارمیان در دقیقه 52 بازی مهمترین موقعیت بازی را از دست داد. او می توانست به راحتی مقابل ادرسون شوت بزند اما در یک حرکت عجیب تصمیم گرفت با حرکتی پشت پا توپ را برای مارکوس تورام بفرستد. سیمونه اینزاگی عصبانی بود. اولین خطر جدی بازی در دقیقه 69 برای منچسترسیتی آماده شد. یوشکو گواردیول با پاس های کوتاه در قلب دفاع اینتر بازهایی پیدا کرد. ایلکای گوندوان به خوبی توپ را دریافت کرد و آن را برای فیل فودن آماده کرد. تک تیرانداز اتحاد در روزی که برای اولین بار در این فصل بازی کرد، خوب ضربه نزد و مستقیماً دستان جان زومار را هدف گرفت. XG این موقعیت حدود 0.3 بود. در دقیقه 76 دنزل دامفریس روی یک ضد حمله شدید هنریخ مخیتاریان را وارد دروازه کرد و ضربه هافبک ارمنستانی به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. منچسترسیتی در آخرین دقیقه فشار زیادی را وارد کرد و ایلک گوندوان می توانست در دقیقه 93 با ارسال جرمی دوکو با ضربه سر به گل برسد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تساوی مهدی طارمی و یاران مقابل صدرنشین لیگ برتر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تساوی مهدی طارمی و یاران مقابل صدرنشین لیگ برتر"، کلیک کنید.