ترافیک پرحجم در جاده‌های چالوس و هراز

ترافیک پرحجم در جاده‌های چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد خودروهای نیمه سنگین در محورهای چالوس و هرز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با آرسل وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راه بزرگراه فرازه در سراسر کشور، هم اکنون در مسیر جنوب به شمال چالوس حد فاصل پل جنگل شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. و سیاه بیشه. همچنین وضعیت های مشابهی بین تونل 13 و تونل 17 و تونل 18 در ضلع جنوبی – شمالی آزادراه تهران – شمال و ابتدا و انتهای تونل البرز گزارش شده است.

وی همچنین از تردد خودروهای نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور حرج بین پلور و غزنک در محدوده بایجان و کلارد خبر داد و گفت: در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده کلارد خودروهای نیمه سنگین تردد می کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه ادامه داد: تردد در آزادراه کرج-کزوین حدفاصل مهرویلا و گلدشات و آزادراه قزوین-کازوین در محدوده مهرویلا و پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته شیرانی، تردد در سایر محورهای مواصلاتی به کندی انجام می شود و هوا در تمامی محورهای مواصلاتی نیز آرام گزارش شده است.

در این زمینه بخوانید:

محدودیت های ترافیکی در تعطیلات این هفته در جاده ها اعلام می شود

رئیس پلیس راه فرازه در ادامه گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن های 120 و 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت جاده های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم در جاده‌های چالوس و هراز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم در جاده‌های چالوس و هراز"، کلیک کنید.