ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه از تردد خودروهای نیمه سنگین در جاده چلاس، هرج و تهران – آزادآرای شمالی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با آرسل وی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک، در محور چالوس جنوب به شمال از پل جنگله حدفاصل منطقه سیاه بیشه و هرجن و از جنوب ازدحام ترافیکی نیمه سنگین وجود دارد. شمال آزادراه تهران – شمال حد تونل شماره 18 و انتهای آزادراه.

وی افزود: همچنین خودروهای نیمه سنگین در محور جنوب به شمال حرج در محدوده رینه و در جاده شمال به جنوب در محدوده بایجان و شنگولده گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا ادامه داد: ترافیک بین پایانه شهید کلانتری و استاندارد و پل فردیس و پل کلک محدوده وردورد در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین است.

شیرانی گفت: بین خبرشهر و عباس آباد در محور شهریار – تهران و تهران – پاکدشت ترافیک سنگینی وجود دارد اما در حال اجرا است.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور بوده و در صورت بروز حوادث احتمالی به رانندگان و مسافران کمک رسانی می کند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی"، کلیک کنید.