بیشترین ماموریت پلیس آگاهی مربوط به سرقت است/ کاهش 3 درصدی وقوع سرقت در کشور

بیشترین ماموریت پلیس آگاهی مربوط به سرقت است/ کاهش 3 درصدی وقوع سرقت در کشور

رییس کارآگاه فرازه از افزایش 35 درصدی کشفیات سرقت در کشور خبر داد و گفت: سرقت در کشور نیز نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

به گزارش آرسل، سردار محمد کنبری در تشریح عملکرد 11 ماهه پلیس آگاهی در مبارزه با سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور با جدیت در برخورد با سرقت های مهم تلاش می کنند تا بتوانند ضریب کشف تمامی سرقت ها را افزایش دهند. . 35 درصد همچنین وقوع سرقت در 11 ماهه سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت منزل در مدت مذکور خبر داد و گفت: با اقدام موثر کارآگاهان برای مبارزه با سرقت در سراسر کشور، سرقت از منازل و اماکن احساس ناامنی را در سطح جامعه ایجاد می کند. این سرقت ها 12 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس کارآگاه فرازه بهترین عملکرد کشفی در این مدت را مربوط به سرقت خودرو با 87 درصد دانست و گفت: بیش از 58 درصد از کل سرقت های کشور مربوط به سرقت های خرد است. همچنین از ابتدای سال با اجرای طرح های مختلف مبارزه با خریداران اموال مسروقه، تعداد زیادی از اختلاس کنندگان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه نیز تحویل داده شد. اموال از دست رفته

قنبری با بیان اینکه بسیاری از سرقت ها در استان حبه با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی ردیابی و کشف می شود، گفت: کارآگاهان بیشترین رضایت را از کشف سرقت ها با استفاده از روش های علمی و آزمایشگاهی علاوه بر اقدامات هوشمندانه و پلیسی کسب می کنند. مردم

وی برخورد قاطع پلیس با متخلفان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه را بیان کرد و گفت: مهمترین رسالت پلیس مبارزه با سرقت است و برای تحقق آن با روش جهادی پیش می رویم. برای ایجاد امنیت و آرامش برای عزیزان.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیشترین ماموریت پلیس آگاهی مربوط به سرقت است/ کاهش 3 درصدی وقوع سرقت در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیشترین ماموریت پلیس آگاهی مربوط به سرقت است/ کاهش 3 درصدی وقوع سرقت در کشور"، کلیک کنید.