بچه‌دار شدن طاها آکگل در المپیک؟

بچه‌دار شدن طاها آکگل در المپیک؟

سنگین وزن تیم کشتی فرنگی ترکیه هدف اصلی خود در المپیک را کسب مدال طلا دانست و افزود تمام تلاش خود را برای این هدف به کار خواهد گرفت.

به گزارش آرسل، طاها آک گل قهرمان المپیک، جهان و اروپا نماینده ترکیه در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های المپیک 2024 پاریس خواهد بود. آکگل گفت ترکیه می تواند یک المپیک تاریخی داشته باشد.

آکگل، که همسرش باردار است، در آستانه بازی های المپیک احساس عصبی مضاعف می کند. وی بیان کرد: فرزندم به زودی به دنیا می آید و امیدوارم بعد از المپیک شادی مضاعف را تجربه کنیم و امیدوارم بتواند مدال را به گردنم بنشاند. همسر من اکنون در کشور خودش (مجارستان) است. ذهن من هم آنجاست. در واقع هیجان ما دو برابر شده است.

طاها آکگل در ادامه سخنان خود افزود: ما از سختی المپیک آگاه هستیم، در المپیک هیچکس به راحتی مدال طلا نمی دهد. می دانیم که کارمان سخت است، رقبای ما خوب هستند، اما تجربه و قدرت لازم برای غلبه بر این مشکل را داریم. هدف من قطعا مدال طلاست. تمام تلاشم را می کنم، تا آخرین قطره خونم می جنگم، امیدوارم با دعای ملتمان و یاری خداوند مدال طلا را کسب کنیم.

طاها در خصوص پاریس 2024 که ترکیه با 102 ورزشکار در آن شرکت خواهد کرد، افزود: این می تواند موفق ترین المپیک تاریخ ما باشد. ما به خصوص در بوکس شانس زیادی داریم. ممکن است غافلگیری در کشتی وجود داشته باشد. ما در ژیمناستیک، تکواندو و رشته های مختلف شانس داریم. ما همه جا مدال آور هستیم. فکر می کنم از نظر تعداد مدال از توکیو 2020 پیشی بگیریم، هرچند کاراته در این دوره نیست.

طاها آکگل با یادآوری اینکه رضا کایالوپ به دلیل حادثه ناگواری که تجربه کرد نمی تواند در پاریس 2024 شرکت کند، خواستار حمایت از کشتی گیر ملی پوش ترکیه شد و افزود: برای برادرمان رضا بسیار متاسفیم، او یک ورزشکار است. این همه تلاش و کمی سهل انگاری انجام شد.» این احتمالاً سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک ورزشکار بیفتد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بچه‌دار شدن طاها آکگل در المپیک؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بچه‌دار شدن طاها آکگل در المپیک؟"، کلیک کنید.