برای انتخاب معاونان عجله نمی کنیم/ گله پارالمپیکی ها به حق است

برای انتخاب معاونان عجله نمی کنیم/ گله پارالمپیکی ها به حق است

آرسل:

احمد دنیا مالی درباره هدفش از سفر به فرانسه گفت: سفر کوتاهی یک و نیم روزه داشتم. دیشب رسیدم و فردا بعد از ظهر برمیگردم. به دلیل تحسین از زحمات بچه های پارالمپیک، این سفر را یک ماموریت دیدم. همچنین در این دیدار کوتاه با روسای فدراسیون های مختلف دنیا دیدار خواهم کرد. همچنین ارزیابی دقیق وضعیت تیم پارالمپیک برای برنامه ریزی برای پارالمپیک های آینده لس آنجلس بود. برنامه های ما با حضور موفق در بازی های آسیایی و سپس المپیک لس آنجلس هماهنگ خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره درخواست ورزشکاران پارالمپیکی برای دریافت پاداشی مشابه المپیکی ها که منجر به قول کیومرث هاشمی وزیر سابق ورزش برای حل این مشکل شد، گفت: تصمیم دولت این است که شرایط را برای توجه ویژه به معلولان ایجاد کند. در کشور بخشی از این موضوع به تمرکز بر قهرمانان ورزشی مربوط می شود و قسمت های دیگر شامل شهرسازی و مناسب سازی پیاده روها و ساختمان ها می شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. طبیعتاً بحث سالمندان و نابینایان را هم داریم و باید در سطح کشور کارهای زیادی انجام دهیم. در گذشته کارهایی انجام شده اما راضی کننده نیست، باید به این موارد توجه ویژه شود.

دنیا مالی درباره اولویت های کاری خود گفت: آنچه در چشم انداز تعریف کرده ایم باید در المپیک پیش رو مطرح شود. ما 4 سال فرصت داریم و باید از الان برنامه ریزی کنیم. نکته مهم دیگر توجه ویژه به جوانان است، ما وزارت ورزش و جوانان هستیم و قطعا برنامه هایی در این بخش داریم. یکی از کارهایی که ما موظف به پیگیری آن هستیم، جذب نیروی جوانان در حوزه مدیریت ورزش و مدیریت کل کشور است. امید است در حوزه جوانان گام های موثری در این راستا برداریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره زمان اعلام معاونت های مدیریتی وزارت ورزش نیز خاطرنشان کرد: دستور رئیس جمهور محترم در انتخاب ما دقت شود. ما به دنبال احیا هستیم و قطعا در این مسیر حرکت می کنیم. ما تعداد قابل توجهی جوان داریم و این انتخاب را برای ما کمی سخت می کند. ما می خواهیم بر اساس شایستگی بهترین ها را انتخاب کنیم.

وی درباره جایگزین احتمالی معاونت وزارت ورزش نیز گفت: در حال انجام آن هستیم. ما در حال حاضر کسی را تایید نکرده ایم و نباید در این مورد عجله داشته باشیم.

دنیا مالی درباره میزان ارتباط با روسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: همه ما یک خانواده هستیم. تعامل، همبستگی، هماهنگی و وحدت در راستای منافع ملی وظیفه همه ماست. خطاب به همه بزرگواران، با مجموعه های مختلف وزارت ورزش و جوانان، تمامی فدراسیون ها، اداره کل ورزش و مجموعه المپیک و پارالمپیک مشکلی نخواهیم داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای انتخاب معاونان عجله نمی کنیم/ گله پارالمپیکی ها به حق است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای انتخاب معاونان عجله نمی کنیم/ گله پارالمپیکی ها به حق است"، کلیک کنید.