بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق محتویات خودرو و گوشی تلفن همراه خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت وگو با آرسل وی در تشریح جزئیات دو ماموریت پلیس در حوزه فرماندهی انتظامی رای گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 177 این شهرستان مبنی بر سرقت وسایل نقلیه خود شکایت کردند. تحقیقات پلیسی نشان داد فردی با سوء استفاده از تاریکی خودروهای پارک شده را خراب کرده و اقلامی را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رای ادامه داد: در ادامه کار پلیسی، هویت متهم که سابقه دار نیز هست شناسایی و شب گذشته با هماهنگی مراجع قضایی و پس از کسب مجوز، این فرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. مرکز فرماندهی.

طرهانی با اشاره به بازرسی ماموران از مخفیگاه متهم دستگیر شده گفت: از مخفیگاه این مرد چندین اموال مسروقه کشف شد. همچنین وی در بازجویی به 11 فقره سرقت محتویات خودرو در محله خبرشهر اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین با بیان جزئیات دومین ماموریت پلیس راه گفت: ماموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشت زنی خود به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش مشکوک شده و وی را مشاهده کردند. بعداً همکارانم متوجه شدند که این راکب موتورسیکلت در حال غوغا و احتمالاً قصد سرقت بوده است.

طرهانی گفت: متهم پس از مدتی در مقابل چشمان ماموران گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت برد که بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند و پس از انجام عملیات مهار متهم را دستگیر کردند. متهم در ملاقات اولیه دو گوشی تلفن همراه داشت که اخیراً سرقت کرده بود. موتورسیکلت متهم مکشوفه نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و طی آن به بیش از 10 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و از آنجایی که احتمال افزایش تعداد اتهامات وجود دارد؛ وی در این بازجویی به بیش از 10 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد. متهم با دستور قضایی برای تحقیقات ویژه به پلیس آگاهی منتقل شد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد"، کلیک کنید.