بازداشت عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران

بازداشت عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پنج سارق که قصد زورگیری از 50 نفر در شرق تهران را داشتند، خبر داد.

به گزارش آرسل، سردار علی ولی پور گودرجی در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره گزارش زورگیری از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت. از اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان به سرعت تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند، گفت: کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پنج سارق جوان و سابقه دار اقدام به سرقت کرده اند. علاوه بر این، با این اطلاعات، ماموران با استفاده از روش های کشف جرم و دوربین های نظارتی در اطراف صحنه جرم، متهم را شناسایی کرده و متوجه می شوند که آنها چندین سرقت انجام داده اند.

ولی پور گودرجی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، مخفیگاه متهمان را در یکی از محله های تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی هماهنگ آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند. مرکز فرماندهی

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی از آنها گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 50 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در خیابان های شرق تهران اعتراف کرد. همچنین برخی از مالباختگان این افراد را سارق اموال خود معرفی کردند.

ولی پور گودرجی از دستگیری صاحب پرونده و کشف 50 گوشی تلفن همراه مسروقه از وی خبر داد و خاطرنشان کرد: همراه با صدور دستور قانونی از سوی مقامات قضایی به متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر اموال مفقود شده. ، کارآگاهان پنجمین اختیار در اختیار دارند به پلیس آگاهی اطلاع داده شده است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران"، کلیک کنید.