بازداشت سرگرد قلابی پلیس تهران

بازداشت سرگرد قلابی پلیس تهران

آرسل:

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: دستگیری متهم در پی وقوع سرقت در شهرری در دستور کار تیم عملیات کلانتری 131 شهرری قرار گرفت و ماموران وی را شناسایی کردند. دوربین را در صحنه سرقت بررسی کنید و همه مظنونان مریی و نامریی را گشت بزنید.

آرسل در این خبر نوشت: وی با بیان اینکه ماموران در حین زورگیری از یکی از شهروندان متهم را شناسایی کردند، گفت: متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی اولیه تجهیزات نظامی جعلی، لباس افسر ارشد پلیس، کلاهک نظامی، کارت شناسایی جعلی و … کشف و ضبط شد.

طرهانی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و بازجویی از وی گفت: متهم با کشف دارایی های مکشوفه به دستور مقامات قضایی برای کشف سایر جرایم احتمالی به پلیس آگاهی شهرستان رایا منتقل و در آنجا اعتراف کرد. 10 فقره سرقت و کلاهبرداری از جمله زورگیری و زورگیری به وی اعتراف شد.

فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه تاکنون چندین قطعه شکات شناسایی شده است، گفت: تحقیقات تکمیلی ماموران برای شناسایی سایر مفقودین همچنان ادامه دارد.

وی با استناد به این موضوع به مردم توصیه کرد به ویژه در مواجهه با افراد لباس شخصی به افرادی که خود را پلیس معرفی می کنند، شناسنامه و بیانیه ماموریت خود را نشان دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سرگرد قلابی پلیس تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سرگرد قلابی پلیس تهران"، کلیک کنید.