بارندگی شدید خیابان های یاسوج را زیر آب برد+ فیلم

بارندگی شدید خیابان های یاسوج را زیر آب برد+ فیلم

آرسل:

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلوه و بویراحمد تا ساعت 6 صبح امروز حداکثر بارش در منصورخانی کاکان گزارش شد.

به گزارش مرکز پیش بینی هواشناسی استان، بارش ها از ظهر دیروز در مناطق مختلف کهگیلوه و بویراحمد آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد.

در این مدت در منصورخانی، کاکان 36 میلی متر، استنگان 36، دشتروم 34، ماهور باشت 33، امامزاده ظفر 31.1، گنجگون 31، بهجاق 30، باشت 30، سراب ننیز 29، تنگ سرخ 27، دوگانیل 225، دوگانیل. 24، مارگون 22، چیتاب 20.5، سیشارد 20، بمبیی 19، دیشمخ 19، فرودگاه یاسوج 18.2، یاسوج دولت آباد 17.7، تنگروک 17، دل 15.5، دهدشت 14.2، لنده 14، 14، 1، 1، 14، 14، 14، 14، 14، 1، 14، لنده h 9، لیک 8.5، امامزاده علی 8، سوق 8 میلی متر گزارش شده است.

تخلیه خانه های سیل زده در برخی از مناطق شهر بور احمد ادامه دارد

فرماندار بویراحمد گفت: بارش شدید باران از شب گذشته باعث آبگرفتگی منازل در برخی مناطق شهر یاسوز شده و تخلیه با کمک نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

شهرام مهدوی مطلق جمعه شب اظهار داشت: در برخی مناطق شهر یاسوز از جمله شرف آباد و بلوار شهید کورانی، منطقه بلهزار، مادوانها، تل خسرو و اکبر آباد شاهد آبگرفتگی منازل و معابر هستیم. هلال احمر، دهیاری ها و شهرداری ها مشغول کار و آبگیری هستند. اکثر خانه ها به دلیل ساخت و سازهای نامناسب دچار سیل شده اند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به قطعی برق در لوداب گفت: برق در لوداب به دلیل شکستگی تیرهای برق قطع شد و شرکت برق مشکل را حل کرده و هم اکنون برق منطقه برقرار شده است. بر اثر بارندگی در محور یاسوز کاکان سنگ سنگینی ریزش کرد که منجر به کاهش شدید تردد در این محور شد. عوامل راهداری به ویژه در جاده های این منطقه حضور دارند و پاکسازی در حال انجام است.

مهدوی مطلق گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش باران ادامه دارد و مردم از تردد وسایل نقلیه غیرضروری خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارندگی شدید خیابان های یاسوج را زیر آب برد+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارندگی شدید خیابان های یاسوج را زیر آب برد+ فیلم"، کلیک کنید.