بارندگی‌های شدید در تایلند قربانی گرفت

بارندگی‌های شدید در تایلند قربانی گرفت

منابع خبری از کشته و زخمی شدن چندین نفر بر اثر حوادث ناشی از بارش های سیل آسا در تایلند خبر داده اند.

به گزارش آرسل، منابع دولتی می گویند از اواسط ماه اوت تاکنون حداقل 33 نفر بر اثر امواج از جمله رانش زمین در سراسر تایلند جان خود را از دست داده اند و 9 نفر نیز هفته گذشته در 2 استان شمالی به دلیل آب و هوای بد در نزدیکی طوفان یاگی جان خود را از دست داده اند.

یاگی، قوی ترین طوفان آسیایی در سال جاری (2024) در چند روز گذشته ده ها کشته در ویتنام گرفته است. طوفان شنبه گذشته به خشکی رسید و بخش هایی از هانوی، پایتخت این کشور را درنوردید.

رئیس این منطقه گفت: در شمالی ترین استان تایلند “چیانگ رای” سیل در برخی مناطق فروکش کرده است اما بسیاری از شهرهای حاشیه رودخانه همچنان زیر آب هستند.

بر اساس اعلام اداره پیشگیری و کنترل بلایای طبیعی، هفت استان کشور تحت تاثیر بارش شدید باران و سیل قرار گرفته اند.

بر اساس بیانیه این سازمان براثر بارندگی شدید 36 هزار و 199 خانه خسارت دیده است.

به گزارش رویترز، نیروهای ویژه نظامی به مناطق سیل زده اعزام شده اند و در تلاش برای نجات افراد گرفتار در سیل هستند و با هلیکوپتر و قایق در حال کمک رسانی هستند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارندگی‌های شدید در تایلند قربانی گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارندگی‌های شدید در تایلند قربانی گرفت"، کلیک کنید.