ایران از جایش تکان نخورد/ استقلال به آسیا می رود؟

ایران از جایش تکان نخورد/ استقلال به آسیا می رود؟

امروز رویدادهای زیادی در رابطه با ورزش ایران و جهان رخ داد که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش آرسل، پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی با رتبه های 18 و 30 جهان به ترتیب با رتبه های 11 و 10 در رده بندی فدراسیون های جهانی قرار دارند. در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه آوریل، مگنوس کارلسن با ریتینگ 2830 در رده اول جهان در رده کلاسیک قرار گرفت.

سال حساس جاوید فاروقی

جاوید فاروغی قهرمان المپیک توکیو که هنوز به المپیک پاریس راه پیدا نکرده است، سال سختی را پیش رو دارد و باید در آخرین فرصت باقی مانده تمام تلاش خود را برای راهیابی به المپیک انجام دهد. تیراندازی ایران در المپیک توکیو از جمله مدال طلای جواد فاروغی به جمع فدراسیون المپیک پیوست و این رشته و توقع جواد فاروقی اوج گرفت. همه روی فروغی حساب ویژه ای باز کردند که در المپیک 2020 توکیو طلسم المپیک را شکست و قهرمان تپانچه بادی شد اما تاکنون نتوانسته نتیجه قابل قبولی در مسابقات انتخابی المپیک پاریس به ثبت برساند و حتی به فینال هم نرسد. مسابقات قهرمانی آسیا و جهان.

بدترین فصل هلند!

مهاجم منچسترسیتی برای پنجمین بازی متوالی موفق به گلزنی نشد که بدترین عملکرد این مهاجم نروژی در این فصل بود.

دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا لیورپول به عنوان صدرنشین لیگ برتر تنها بماند. لیورپول با 67 امتیاز از آرسنال به صدر جدول بازگشت. توپچی ها و سیتیزن ها به ترتیب با 65 و 64 امتیاز دوم و سوم هستند.

همه خرابی ها قابل تعمیر هستند اما…

دروازه بان تیم ملی هندبال مردان گفت: همه ناکامی ها قابل جبران است و با برنامه ریزی درست شرایط هندبال بهتر و بهتر می شود.

محمد سیاوشی، دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران در گفت وگو با آرسل، درباره تجربه لژیونر خود گفت: حضور در لیگ اروپا تجربه خوبی است. برای رسیدن به آمادگی یک بازیکن در لیگ اروپا زمان می برد. واقعا ماه ها طول می کشد تا خودتان را وقف آب و هوا و ورزش در اروپا کنید. امیدوارم خودم را با شرایط تطبیق دهم و خودم را برای اثبات خودم نشان دهم.

کینگ در 39 سالگی رکورد جردن را شکست / درخشان!

لبرون جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در سن 39 سالگی رکورد مایکل جردن افسانه ای را شکست.

به گزارش آرسل، در جریان بازی امروز (دوشنبه – 13 آوریل 1403) تیم “لس آنجلس لیکرز” با نتیجه 104 بر 116 مقابل “بروکلین نتز” به پیروزی رسید و لبرون جیمز فوق ستاره این تیم موفق بود. رکورد مایکل جردن را بشکنید.

اولین رده بندی سال جدید/ فوتبال ایران بیستم جهان است

تیم ملی فوتبال ایران همچنان در رده دوم آسیا و بیستم جهان در رده بندی فیفا قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران در فروردین 1402 در دو بازی مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ترکمنستان رفت و موفق شد در تهران با نتیجه 5 بر صفر پیروز شود و در بازی برگشت با یک گل پیروز شد و 6 امتیازی شد. و پیشرفته در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی.

خاطرات خنده دار بوکسور ایرانی شکست خورده در المپیک بارسلونا

منوچهر مقصودی پیشکسوت خوشنام بوکس ایران است که سال ها نایب رییس فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی بود و تیم ملی ایران را در تورهای خارجی همراهی می کرد. او که حالا از بوکس دور شده است خاطره جالبی از دستکش های اصغر کاظمیر قهرمان سابق بوکس ایران در المپیک 1992 بارسلونا تعریف می کند که در این ویدیو مشاهده می کنید.

باشگاه استقلال: سند مجوز حرفه ای بارگذاری شد

باشگاه استقلال تمامی مدارک و مدارک مربوط به اخذ مجوز حرفه ای را قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده است و باشگاه استقلال هیچ خطری برای استقلال ندارد.

باشگاه استقلال اعلام کرده متاسفانه در روزهای اخیر عده ای به قصد شیطنت و مسموم کردن جو اقدام به سناریوسازی و ایجاد رعب و وحشت برای هواداران استقلال کرده اند و می خواهند از سکوت باشگاه استقلال برای اقدام استفاده کنند. به صورت مسالمت آمیز و به دور از هیجان با شایعه ناتوانی در گرفتن مجوز حرفه ای اقدام به تخریب باشگاه استقلال کردند، اما هواداران استقلال مطمین باشند که باشگاه تمام مدارک و مدارک لازم برای گرفتن مجوز حرفه ای را در موعد مقرر و به همراه آن بارگذاری کرده است. با دقت کامل و مثل قبل مدیر عامل باشگاه قابل احترام است و به هواداران اطمینان می دهد که هیچ نگرانی در مورد مجوزهای حرفه ای وجود ندارد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران از جایش تکان نخورد/ استقلال به آسیا می رود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران از جایش تکان نخورد/ استقلال به آسیا می رود؟"، کلیک کنید.