اولین واکنش پایز به تصمیم جنجالی فدراسیون

اولین واکنش پایز به تصمیم جنجالی فدراسیون

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ در پی نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2024 و 7 شکست متوالی در این دیدار، مایوریسیو موتا پایز سرمربی برزیلی خود را برکنار کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پاییز که با رزومه حضور در تیم ملی فرانسه و سرمربیگری تیم ملی جمهوری چک به ایران می آید، 8 قهرمانی و 12 قهرمانی با پروآ در لیگ فرانسه کسب کرده است. سایر مسابقات به امید کسب نتایج مثبت، ایران بود، شروع ناامیدکننده ای داشت.

با ثبت هفت شکست متوالی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان، ایتالیا، کوبا، آرژانتین، ژاپن، برزیل و شکست امروز مقابل بلغارستان، رییس فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی را تغییر داد و پایز را برکنار کرد.

تلاش ها برای ردیابی پایز و نظرخواهی درباره تصمیم فدراسیون فوتبال به ثمر نشسته است و او در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما مدعی شد به زودی به اخراجش پاسخ خواهد داد.

مایوریسیو موتا پایز در پاسخ به سوالات «ورزش سه» درباره برکناری اش از هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهم در اولین فرصت با مدیر برنامه هایم جلسه ای داشته باشم و بعد همه چیز را توضیح دهم. بیانیه. “

پمان اکبری که از ابتدا در کادر فنی تیم ملی والیبال حضور داشت، فعلا هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و باید دید فدراسیون والیبال با هدایت میلاد تکوی چه تصمیمی می گیرد. . ، برای تیم ملی نیمکت نشین خواهد شد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین واکنش پایز به تصمیم جنجالی فدراسیون" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین واکنش پایز به تصمیم جنجالی فدراسیون"، کلیک کنید.