اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی

اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی

آرسل:

محمدمهدی احمدی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در نیم فصل اول خیلی متحمل شدیم اما در نیم فصل شرایط خوبی برای تیم ایجاد شد و در نهایت به قهرمانی رسیدیم. قهرمانی با اتحاد و همبستگی بازیکنان.” در نیم فصل و بعد از رفتن یحیی گل محمدی شرایط سختی داشتیم و وقتی تیمی مثل پرسپولیس در نیم فصل با تغییر کادر فنی مواجه می شود، طبیعتا کار سخت تر می شود.

وی ادامه داد: آقای عثمر در پرسپولیس خوب بازی کرد. او مربی باهوشی است و به خوبی از پرسپولیس و فضای فوتبال ایران آگاه بود. در نهایت موفق شدیم در پایان فصل به دستاوردهای خوبی برسیم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در بیشتر بازی های فصل گذشته نیمکت نشین بوده است، خاطرنشان کرد: فکر می کنم در مجموع پنج، شش بازی انجام دادم. فصل گذشته برای من هم شیرین و هم سخت بود و فکر می کنم می توانستم بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم.

احمدی در خصوص آینده خود در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست. من برای یک فصل دیگر قرارداد دارم اما می خواهم بیشتر بازی کنم و خودم را نشان دهم. ماندن یا رفتنم مشخص نیست و فعلا باید صبر کنم اما امیدوارم فصل آینده اتفاق خوبی برایم بیفتد.

جدایی اسمار برای پرسپولیس مشکل ساز نمی شود؟ وی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: باشگاه همچنان منتظر بازگشت این مربی است اما اگر عثمر برنگردد طبیعتا مدیران پرسپولیس. به دنبال گزینه های دیگر خواهد بود. مربیگری در پرسپولیس برای هر مربی سخت است و هرکسی که در پرسپولیس سرمربی باشد قطعا کار سختی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی"، کلیک کنید.