انتخابی جام جهانی 2026| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شبه آسفالت» عشق آباد+فیلم

انتخابی جام جهانی 2026| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شبه آسفالت» عشق آباد+فیلم

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دوره رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در زمین چمن مصنوعی عشق آباد مقابل ترکمنستان به برتری دست یافت.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 18:30 در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان برگزار شد. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. .

ملی پوشان در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتند و حتی در 20 دقیقه ابتدایی می توانست موقعیت خوبی برای قایدی به ثمر برساند اما این بازیکن دروازه خالی را کج دید تا بازیکنان ملی پوش شوت کنند. تیم حریف به چارچوب نرفت. در این نیمه مشکل زمین چمن ورزشگاه کاملا مشهود بود و امکان بازی تاکتیکی برای دو تیم به خصوص شاگردان کالانووی غیرممکن بود اما در دقیقه 94 کایدی با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

در نیمه دوم تیم ملی فوتبال کشورمان صاحب زمین شد و همین موضوع تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان با 3 امتیاز عشق آباد را ترک کرد. به این ترتیب با وجود پیروزی 3 بر صفر ازبک ها مقابل هنگ کنگ، تیم ملی کشورمان با 10 امتیاز به مرحله سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 راه یافت.

قاضی: Shivakorn Po Odom (تایلند)

گل: مهدی قیدی (4+45)

احتیاط: محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان (ایران)، دوردو، قربانف، عبدالرحمن اف (ترکمنستان)

قطعی:

تشکیل ترکمنستان: رستم آخالیف، ژالدیف، وچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانف (46 ترکوف)، میرزا بک نظروف، تیمور شریف، تیمور بایوف (54 احمدوف)، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف (46 آنادوردیف) و عبدالرحمنوف (67 مارس).

ترکیب ایران: سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، سوزا خلیل زاده، سعید عزت اللهی، محمد قربانی (69 امید نورافکن)، محمد محبی (5+90)، سامان قدوس، مهدی قیدی (69 علی کالی زاده).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی 2026| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شبه آسفالت» عشق آباد+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2026| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شبه آسفالت» عشق آباد+فیلم"، کلیک کنید.