انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| امارات قربانی جاه‌طلبی یوزهای ایرانی در خلیج فارس می‌شود؟

آیا نامزدی جام جهانی 2026 برای امارات قربانی جاه طلبی شترمرغ های ایرانی در خلیج فارس خواهد شد؟

تیم ملی ایران در تلاش است تا امارات را برای کسب مقام اول گروه A مقدماتی جام جهانی 2026 شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آرسل، تیم های ملی فوتبال امارات و ایران امروز در چارچوب دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه حجه بن زاید شهر العین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. .

هر دو تیم در بازی رفت پیروز میدان را ترک کردند و این دیدار در واقع نبردی برای صدرنشینی گروه A خواهد بود. شاگردان امیر گالنوی در اولین دیدار میزبان قرقیزستان بودند و با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند اما این 3 امتیاز به نفع میهمان نبود و برخی از آنها شعارهای تندی سر دادند که باعث ناراحتی تیم ملی شد و مهدی طارمی معرفی شد. بهترین بازیکن زمین از شعار گلایه کرد.

این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان مانع از برتری قاطع تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان شده است. بنابراین ورزشگاه شهر العین که از کیفیت چمن خوبی بهره می برد فرصت مهمی برای کلانوی و شاگردانش است تا ثابت کنند بهترین تیم گروه A هستند. برتری در خانه امارات می تواند پاسخی به منتقدان تیم ملی ایران باشد.

تیم ملی امارات به عنوان صدرنشین گروه H به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی می رود. این تیم با 16 امتیاز از بحرین، یمن و نپال بالاتر است. شاگردان پائولو بنتو در دیدار رفت مرحله نهایی مقدماتی موفق شدند در خانه قطر، قهرمان جام ملت های آسیا را با نتیجه 3 بر 1 به برتری برسانند و به برتری دست پیدا کنند. آنها به دنبال یک شگفتی دیگر مقابل ایران هستند اما یوزا از تسلیم شدن در برابر این حریف عرب بیزار نیست.

دو تیم تاکنون 19 بازی انجام داده اند که 15 برد برای ایران، تنها یک برد برای امارات و 3 تساوی بوده است. به نظر می رسد برد شانزدهم برای ولورین ایران چندان دور نباشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| امارات قربانی جاه‌طلبی یوزهای ایرانی در خلیج فارس می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| امارات قربانی جاه‌طلبی یوزهای ایرانی در خلیج فارس می‌شود؟"، کلیک کنید.